Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگرچه بخشی از مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و کروناست، اما بخشی نیز بدلیل ضعف مدیریت و قصور برخی مسؤولان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نماز با اشاره به گرانی‌های کمر شکن در جامعه گفت: اگر چه قبول داریم بخشی از این مشکلات ناشی از تحریم و کرونا است، اما بخشی نیز بدلیل ضعف مدیریت و قصور برخی مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آیت اللهی افزود: ما از مسئولان می‌خواهیم برای رفع این مشکلات اقتصادی هرچه زودتر برنامه ریزی کنند.

امام جمعه موقت یزد هم چنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش و هفته قوه قضاییه از تلاش‌ها و اقدامات قوه قضاییه در مبارزه با مفسدان اقتصادی قدردانی کرد و گفت: باید این اقدامات تا ریشه کنی فساد در جامعه ادامه یابد.

گرامیداشت سالروز شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی و تبیین خدمات آن شهید و عالم مجاهد و یار و همراه امام و مردم از دیگر موضوعاتی بود که حجت الاسلام آیت اللهی به آن اشاره کرد.

گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) و بیان برخی فضایل والای اخلاقی آن حضرت دیگر موضوعی بود که امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های امروز نماز به آن اشاره داشت.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: تحریم معیشت مردم قوه قضاییه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند