Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: اگر بخواهیم با تحریم‌های آمریکا مقابله کنیم آنچه از رهنمورد‌های امام راحل و رهبری یاد گرفته ایم دو کلمه است، ابتدا باید تولید داخلی را رونق دهیم و جهش تولید در جامعه دیده شود و دوم نگاه مواساتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه در ادامه باید روح مواساتی را در خود زنده نگاه داریم، افزود: همه مسلمانان باید به فکر یکدیگر باشند و برای یکدیگر دلسوزی کنند، در گرانی‌ها و سوءمدیریت‌ها و بیکاری‌ها یکدیگر را تنها نگذارند.

او اضافه کرد: همچنین لازم است با کشور‌های اسلامی و کشور‌هایی که مورد غضب آمریکا هستند تعامل مواساتی داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: در یک دوره‌ای بساط مواسات در مسجدالنبی شهر قزوین پهن شد و در دوره‌ای دیگر هم پنج کشتی غول پیکر بنزین با اخلاق مواساتی به کشور محروم و مظلوم ونزوئلا فروخته شد، نگاه مواساتی باید بین کشور‌های اسلامی برقرار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: با نگاهی به هر دوره تاریخی شاهد مفاسد آمریکایی هستیم، روز گذشته سالروز سقوط هواپیمایی مسافربری ما بود که ۲۹۸ مسافر توسط امریکایی‌ها کشته شدند و فرمانده این عملیات از سوی سران مستکبر امریکا مورد تشویق قرار گرفت.

او گفت: زمانی که آمریکایی‌ها فقط به دنبال ظلم و توطئه گری علیه ما هستند خیلی ذلیلانه است که گمان کنیم با مذاکره می‌توانیم پیشرفت کنیم. چرا به دنبال ذلت و ضعیف کردن خود در مقابل استکبار جهانی هستیم؟

این خطیب نماز جمعه اضافه کرد: اگر بر اساس آهنگ افرادی که مسیر ذلت را در پیش گرفته اند، حرکت کنیم سرانجامی نخواهیم داشت، راه ما مسیر عزت و اقتدار است، مسدود کردن دارایی‌های ایران در سال ۵۹ جزو دیگر ظلم‌های آمریکا به ملت ماست.

امام جمعه قزوین گفت: کشف کودتای نوژه در سال ۵۹ نیز جزو دیگر توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران بود، تاریخ ما پر است از این ظلم‌ها و ستم‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی که نباید آن‌ها را به فراموشی بسپاریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت:، ولی فقیه است که وحدت و انسجام را در صفوف ملت ما را در صفوف ملت ما و ملت‌های مسلمان جهان به وجود آورده، این، ولی فقیه است که صهیونیست را بر جای خود نشانده و لحظه به لحظه دشمن را رصد و کنترل و مدیریت و تحقیر و تهدید می‌کند.

او تصریح کرد: اگر ما با، ولی فقیه همراه باشیم آینده روشنی برای ما بشارت داده شده است و ما را لایق ظهور حضرت حجت (عج) می‌کند. راه ظهور از مسیر درک رهبری دینی می‌گذرد اگر لیاقت درک رهبری را داشته باشیم خود را برای درک زمان ظهور آماده کرده ایم، اما اگر قدرناشناس باشیم جایگاهی در دوران ظهور نداریم.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به میلاد حضرت ثامن الحجج گفت: این میلاد نور و رحمت و برکت را خدمت عاشقان و محبان امام رضا علیه السلام تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم همیشه زیر سایه این امام رئوف قرار بگیریم، البته ما همیشه زیر سایه قرآن و اهل بیت (ع) بوده ایم و امیدواریم در ادامه زندگی زیر همین سایه باشیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه قزوین امام جمعه قزوین حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام کرمی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب این استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه‌ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور قضات محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این نشست تبیین و تأکید بر ضرورت اجرایی کردن سند تحول قضائی است.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولیدکنندگان، جهش تولید، صیانت از سرمایه گذاری مردم، جلوگیری از رکود، بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی در راستای تحقق عینی شعار سال، افزود: در سند تحول قضائی نیز حمایت از بخش تولید و فعالان اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه به صورت خاص دیده شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: لذا دستورات قضائی که صادر می‌شود با اولویت حمایت از اشتغال و جهش تولید، نباید منجر به تعطیلی واحد تولیدی نشود.

کرمی با اشاره به برخی شاخص‌های سند تحول قضائی خواستار اجرایی کردن دقیق آنها شد و تأکید کرد: ورودی و خروجی پرونده‌ها، شعب نامتعارف و پرونده‌های مسن، اتقان آرا، صلح و سازش و مسائلی مانند تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مردم، نظم در ورود و خروج و حضور مستمر در محل کار، با جدیت مورد توجه است.

وی به سخنان مهم رئیس محترم قوه قضائیه در جلسه اخیر شورای عالی قضائی مبنی بر صدور برخی احکام اشاره کرد و گفت: از قضات می‌خواهیم نسبت به برخی از آرا و تصمیماتی که بازتاب ملی و حتی بین المللی پیدا می‌کنند، حداکثر دقت و توجه را داشته باشند.

کرمی افزود: قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند و پیش از صدور رأی، هماهنگی‌های لازم را با مرکز رسانه قوه قضائیه داشته باشند.

کد خبر 6094742

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • بهبود معیشت کارگر ران اهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود معیشت مشاغل کارگری راهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی