Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه هشترود گفت: متاسفانه عده ای از مسئولان کشور بدون کنترل و سیاست در حال کنترل بازار و تورم حاکم شده بدون حضور فیزیکی خود هستند و فقط با تلفن اوضاع را کنترل می کنند.ِ

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود با بیان اینکه همه ملزم به اطاعت و حمایت از ولایت فقیه در کشور هستیم  اظهار داشت: اطاعات از ولی فقیه کشور را در برهه های خطرناک نجات می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه رهبری در زمان اجرا و قبولی برجام خطاب به مسئولان گفته بودند که نباید به آمریکا و غرب اعتماد کرد گفت: متاسفانه عده ای به این فرمایش عمل نکردند.

خطیب جمعه هشترود گفت:  مذاکره کنندگان آن زمان که  300 قطعه سکه بهار آزادی جایزه گرفتند ولی متاسفانه الان نتیجه ای که حاصل نشده بدتر هم شده باید آن سکه ها را پس بدهند.

رحیمی افزود: اگر در مسئولی مسئولیت پذیری، تقوا، مردم داری، دلسوزی و دغدغه نان و معیشت مردم نباشد وضع بدتر از این هم می شود.

وی گفت: متاسفانه عده ای از مسئولان کشور بدون کنترل و سیاست در حال کنترل بازار و تورم حاکم شده بدون حضور فیزیکی خود هستند و فقط با تلفن اوضاع را کنترل می کنند.ِ

امام جمعه هشترود در ادامه از مسئولان کشاورزی هم خواست به فکر کشاورزان باشند و از الان قیمت ها کنترل کنند تا مبادا روزی که قیمت محصول زیر هزینه صرف شده کشاورز باشد و کشاورزان متضرر شوند و یا زمانی که صادر کنند قیمت ها بالا رود و مردم خسارت ببینند.

وی از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک از شیوع مجدد بیماری کرونا جلوگیری و مبارزه کنند.

در نماز جمعه این هفته هشترود از دو دانش آموزهشترودی ( امیر حسین و حدیث دین محمدی) که در ایام شدید کرونا با جمع آوری پول های ترقه خود به همشهریان خود دستکش و ماسک خریده بودند و پخش کردن تجلیل کرد و این کار را نوعی کمک مومنانه دانست.

انتهای پیام/60013

منبع: فارس

کلیدواژه: تورم گرانی ولایت فقیه سیاست علی رحیمی تبریز فارس تبریز قیمت کرونا برجام مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • روزی به نام تلفن!
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست