Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@03:25:04 GMT

بازیگر عرب «کوسه» علی عطشانی کیست؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۰۸۸

بازیگر عرب «کوسه» علی عطشانی کیست؟ +عکس

باشگاه خبرنگاران : فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد احمدی که چندی پیش در نیاوران کلید خورد، این روز‌ها در حال فیلمبرداری است و آن ماری سلامه بازیگر سرشناس لبنانی برای ایفای یکی از نقش‌های این فیلم شب گذشته (پنجشنبه ۱۲ تیرماه) به ایران آمد.

آن ماری سلامه دارای مدرک کارشناسی ارشد در هنر‌های نمایشی است و بازیگری را از تئاتر شروع کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با نقش‌آفرینی در یک فیلم سینمایی لبنانی به نام Galata Omri در میان مردم شناخته شد و با بازی در سریالی ۲۰۰ قسمتی به نام ریشه‌ها (جذور) در نقش هنادی دختری که مورد تجاوز واقع شده بود، بسیار معروف شد. سپس با ایفای نقش درپروژه‌های تاریخی و مدرن با کارگردان‌های ژاپنی، لبنانی و ایرانی همکاری کرد.

او تجربه بازیگری در ایران را پیش از این در فیلم سینمایی «آواز‌های سرزمین من» محصول مشترک ایران و لبنان و سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» داشته است.

تاکنون حضور مهدی هاشمی، مهران احمدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، ریحانه پارسا، محمدجواد جعفرپور، مهران رجبی، مهسا کامیابی و احمدرضا موسوی با حضور پژمان جمشیدی در «کوسه» که بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود، قطعی شده است.

این فیلم بازیگران دیگری هم دارد که به زودی معرفی خواهند شد.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده: سید محمد احمدی، علی عطشانی، تهیه‌کننده اجرایی: مرتضی رحیمی، نویسنده: پیمان عباسی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، صدابردار: محمد شاهوردی، طراحی و ترکیب صدا: سید محمود موسوی‌نژاد، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین دوست، موسیقی: پوریا حیدری، پشتیبانی فنی: حیدر احسانی، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، دستیار اول فیلمبردار: مهدی حسینی، مدیر امور بین‌الملل: امید چوگانی، مدیر تبلیغات: سید محمدصادق لواسانی، تیم تبلیغات: شراره داودی، مهسا مرزبان، عکاس و کارگردان فیلم پشت صحنه: بابک برزویه، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، کارشناس فیلمنامه بیتافیلم: سامان صادقی‌مهر، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا.

منبع: فردا

کلیدواژه: علی عطشانی کوسه بازیگر عرب علی عطشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد

کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» در مراسم اکران این فیلم گفت: مستند «از اراک تا تل‌آویو» روایت اجتماعی از مردم اراک در شب عملیات جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خود مقابل رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی است و فیلم تلاش می‌کند روایت مستند از تنوع اجتماعی مردم اراک و احساس شور، نشاط، غیرت و اقتدار را به نمایش بگذارد.
حاج محمدحسینی با بیان اینکه فیلم با روایتی هنری تلاش می‌کند این رشور و شعف را به زبان هنر نشان دهد، افزود: زمان مستند ۱۸ دقیقه است و از زمان حمله تا ساخت این مستند حدود هفت روز طول کشید و عوامل حوزه رسانه به صورت شبانه‌روز و جهادی کار کردند.
او گفت: فیلم تلاش کرده تا نگاه اجتماعی داشته باشد و با این نگاه این اتفاق تاریخی که برای اولین بار جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حمله کرد را به نمایش بگذارد.

کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» این مستند را از این جهت حائز اهمیت دانست که نتانیاهو شهر اراک را تهدید کرده بود و این فیلم سعی کرده تا نگاه مردم اراک به این تهدید را نشان دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • توماج صالحی کیست؟ او اعدام می‌شود؟
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟