Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:38:00 GMT

کرونا بانک کشاورزی پیشوا را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۲۲۸

کرونا بانک کشاورزی پیشوا را تعطیل کرد

به گزارش ایرنا، مسئولان تنها بانک کشاورزی شعبه شهرستان پیشوا با نصب پلاکاردی اعلام کردند که با ابتلای تمامی کارکنان این بانک به بیماری کرونا، خدمات‌رسانی این شعبه به مدت یک هفته تعطیل شد.
فرماندار پیشوا روز جمعه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: کرونا هنوز در کشور ریشه‌کن نشده بلکه با عدم رعایت اصول بهداشتی، در برخی از مناطق کشور بار دیگر این بیماری گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین عباسی افزود: همکاری و همراهی مردم پیشوا در مقابله با ویروس کرونا، شرایط مناسبی را برای این شهرستان رقم زده ولی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند بار دیگر شرایط نامناسبی را به همراه آورده و محدودیت‌های اعمال شده در روزهای نخست شیوع این بیماری را بازگرداند.
وی تصریح کرد:برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، تمامی مردم، مسوولان، گروه‌های جهادی، سپاه و بسیج، ائمه جمعه و جماعات وارد میدان شدند تا خطر ابتلاء افراد به این بیماری کاهش یابد ولی عدم رعایت موارد بهداشتی می‌تواند نتیجه مطلوب حاصله را بی‌اثر کند که نمونه آن ابتلاء کارکنان بانک کشاورزی و تعطیلی یک هفته این شعبه است.
فرماندار پیشوا از مردم خواست تا بیش از گذشته مسائل بهداشتی را رعایت کنند، در هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کرده و این واقعیت را بپذیرند که این بیماری خطرناک، همچنان در کمین سلامتی جامعه است.
وی از مشتریان بانک کشاورزی پیشوا خواست تا برای دریافت خدمات بانکی، از  شعب شهرستان‌های مجاور  استفاده کنند.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت و درمان، از روز گذشته تا امروز ۱۳ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و ۵۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۸۳ مورد بستری شدند.
 سیماسادات لاری افزود: با احتساب تعداد بیماران جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر رسیده که متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.
وی اظهار کرد: تاکنون ۱۹۶ هزار و ۴۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
 وی با بیان اینکه ۳۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند افزود:  تاکنون یک میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 سخنگوی وزارت بهداشت، استانهای خوزستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام را در وضعیت قرمز کرونا اعلام کرده و افزود: استانهای تهران، فارس، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان و البرز در وضعیت هشدار قرار دارند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا بانک کشاورزی حسین عباسی پیشوا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بانک کشاورزی حسین عباسی پیشوا ویروس کرونا بانک کشاورزی حسین عباسی پیشوا بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • محوطه جهانی نقش‌رستم به‌دلیل فرونشست تعطیل شد | مدیر پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید: فرونشست نقش رستم بحرانی تر از تخت جمشید است