Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بعد از تحویل بزرگترین دستگاه اکسیژن ساز استان به مرکز آموزشی درمانی فارابی، با پیگیری‌های بعمل آمده توسط تیم مدیریتی دانشگاه، یک دستگاه اکسیژن ساز مرکزی ثابت دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر بر دقیقه امروز جمعه سیزدهم تیرماه تحویل مرکز آموزشی درمانی فارابی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:این چهارمین دستگاه اکسیژن ساز خریداری شده توسط دانشگاه و سومین دستگاه مربوط به بیمارستان فارابی می‌باشد که در صورت آماده سازی مکان طی هفته آتی به بهره برداری خواهد رسید.

شیرزادیان بیان کرد: با توجه به اینکه بر اساس گایدلاین‌های درمانی، یکی از موثرترین و رایج‌ترین شیوه‌های درمان covid-۱۹ استفاده از اکسیژن مدیکال است، افزودن این دستگاه به سه دستگاه موجود در بیمارستان فارابی، تولید اکسیژن مدیکال با خلوص استاندارد را تا ۱۵۰۰ لیتر در دقیقه افزایش خواهد داد که این مهم اطمینان خاطر محکمی را برای مدیران و کادر درمان خدوم مرکز و همچنین بیماران بستری در این بیمارستان فراهم خواهد نمود.

او ادامه داد: تولید اکسیژن به روش PSA و در محل، یکی از به صرفه‌ترین و مطمن‌ترین روش‌های دستیابی به اکسیژن مدیکال است که به شکل گسترده ایی در نقاط مختلف دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از اکسیژن تولید شده به روش concentration، مخازن اکسیژن مایع و کپسول اکسیژن گاز نیز بعنوان شیوه‌های دیگر در مراکز و موسسات درمانی مرسوم بوده که البته هر کدام دارای منافع و مضرات مخصوص به خود می‌باشند.

شیرزادیان گفت:برای خرید این دستگاه مبلغ نزدیک به یک میلیارد و صد میلیون تومان هزینه گردیده است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا وزارت بهداشت دستگاه اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  بابک احمدی گفت: دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با تجهیزات با ۱۳ میلیارد تومان در سال گذشته خریداری و امسال به شهرداری تحویل شد.
وی افزود: این دو دستگاه در حوزه عمرانی به عنوان فلاسک آسفالت و تانکر آب به کارگیری خواهد شد.
مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان خریداری شد، بیان کرد: از مجموع ۱۸ دستگاه خریداری شده ۱۳ دستگاه در سال گذشته تحویل شد و ۵ دستگاه دیگر در سال جاری تحویل می‌شود.

دیگر خبرها

  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است