Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:15:36 GMT

مسئولان بر قیمت ها نظارت کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۵۸۹

مسئولان بر قیمت ها نظارت کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلام ( مدظله العالی) در دیدار با کارگزاران دستگاه قضایی گفت: ویروس گناه و فساد‌ها خطرناک‌تر از ویروس کرونا است که اگر جلوی آن گرفته نشود، ریشه می‌دواند و همه بدنه دستگاه‌ها و جامعه را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در قضاوت‌ها و اظهار نظر‌ها باید احتیاط کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) فرمودند: در اتفاقات اخیر و محاکمات امیدبخش مفسدان اقتصادی، برخی از آقایان شروع به اتهام‌زنی به مسئولان و مدیران دیگر که حق آن‌ها این نوع اتهام‌زنی ها نبود، کردند که فضای اتهام ‌زنی بدون سند و مدرک، گناه و معصیت فردی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام منتظری بیان کرد: مسئولان شهر و نماینده مجلس باید ملاحظه مردم به ‌ویژه اقشار ضعیف و کم‌ درآمد را بکنند.

 او با بیان اینکه اکثریت مردم از نظر اقتصادی و معیشت در تنگنا هستند، گفت: مسئولان به ویژه اتاق اصناف و تعزیرات، باید با نظارت جدی و دقیق، قیمت‌ها را کنترل کنند.

امام جمعه شهرستان انار با بیان اینکه چرا باید قیمت بسیاری از اجناس در یزد، رفسنجان و شهربابک کمتر از انار باشد؟ خواستار بررسی و نظارت جدی در  این زمینه و کنترل بیشتر سه شنبه بازار در این شهر شد.

او از فرماندار و نماینده مجلس خواست، هرچه سریع‌تر اداره تعزیرات، اداره صنعت و معدن و تجارت و اداره میراث فرهنگی را در شهرستان‌انار فعال کند.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه جمع زیادی از بانوان مایلند ورزش‌های سالم و مورد نیازشان را بدون مزاحم و با خیال راحت به دور از نگاه نامحرم داشته باشند، گفت: از شهردار، شورای شهر و اداره تربیت بدنی می‌خواهیم در ساخت پارک بانوان سرعت داشته باشند و  مکان‌های امنی را برای ورزش بانوان در نظر بگیرند.

 انتهای پیام/م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس اصناف و بازار نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان انار با اعلام پرآبی مسیل‌ها در برحی نقاط محور انار- رفسنجان، گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

محسن صالحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بارش‌ها در شهرستان انار، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شب گذشته و امروز صبح در ارتفاعات حوزه آبریز شهربابک، پرآبی یکسری مسیل‌ها را داشتیم.

وی افزود: در مقاطع کوتاهی، جاده ترانزیتی انار- رفسنجان در کیلومتر ۲۷ برای خودروهای سبک بسته شد اما خودروهای سنگین توانستند مسیر خود را ادامه دهند.

فرماندار انار تصریح کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

صالحی تأکید کرد: با این وجود ستاد بحران شهرستان در خصوص احتمال بارندگی عصر امروز با رشد ابرهای جوششی در ارتفاعات و احتمال وقوع سیلاب در شهر و روستاهای اطراف، آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند