Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ کیم جونگ-اون در ماه‌های اخیر جسته و گریخته در رسانه‌های کره شمالی دیده شده و برای در امان ماندن از ویروس کرونا بیشتر وقت خود را در اقامتگاهی اختصاصی گذرانده است. با این حال، وقتی ارسال شبنامه‌های تبلیغاتی علیه رهبران کره شمالی از سوی همسایه جنوبی به اوج رسید، خواهر کیم جونگ-اون به نیابت از برادر مقام‌های سئول را تهدید و با منفجر کردن دفتر هماهنگی روابط مشترک دو کره تهدید خود را عملی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی دو هفته پس از اوج گرفتن تنش در روابط سئول و پیونگ‌یانگ، فرستاده ویژه روسیه در کره شمالی از دلایل خشم کیم جونگ-اون و خواهرش کیو یو-جونگ از کره جنوبی پرده برداشت. سفیر مسکو در پیونگ‌یانگ مدعی شد رهبر کره شمالی با دیدن تصاویر زشت و توهین‌آمیز همسرش در شبنامه‌های تبلیغاتی جنوبی‌ها خشمگین شده و پیامد‌های این خشم خانوادگی هم معلق شدن روابط دو کره آن هم پس از یکی دو سال بهتر شدن اوضاع در منطقه پرتنش شبه‌جزیره کره بوده است.بیشتر بخوانید: رهبر کره‌شمالی: کرونا را مهار کردیم

بر اساس ادعا‌های الکساندر ماتسگورا، استفاده از تصاویر ری سول-جو (بانوی اول کره شمالی) در شبنامه‌های تبلیغاتی جنوبی‌ها پیش‌تر هم سابقه داشت، اما کیم جونگ-اون شاید انتظار نداشت پس از بهبود نسبی روابط با کره جنوبی آن‌ها باز هم به همسرش توهین کنند. ماتسگورا که از قدیمی‌ترین سفرای حاضر در پیونگ‌یانگ است، روز دوشنبه به خبرگزاری روسی تاس گفت: «جنوبی‌ها تصاویر بانوی اول کره شمالی را در بی‌کیفیت‌ترین شکل ممکن و با حالتی توهین‌آمیز فتوشاپ کرده بودند.»

جنوبی‌ها چند سال پیش هم به اشتباه ادعا کرده بودند همسر کیم جونگ-اون در یک فیلم غیراخلاقی بازی کرده است. هر چند آن زمان رهبر کره شمالی ترجیح داده بود واکنش تند به این ماجرا نشان ندهد. مقام‌های ارشد پیونگ‌یانگ بی‌نتیجه ماندن گفتگو‌ها با واشنگتن را مقام‌های سئول می‌دانند و به همین دلیل خشم خود را سر آن‌ها خالی کرده‌اند. دفتر هماهنگی روابط مشترک دو کره دو سال پیش در دیدار رهبر کره شمالی و رئیس جمهوری کره جنوبی راه‌اندازی شده بود.

سفیر روسیه در پیونگ‌یانگ در گفتگوی خود با تاس گمانه‌زنی‌ها درباره جانشینی احتمالی کیم یو-جونگ با برادر خود در صدر قدرت کره شمالی را هم بی‌اساس دانست و افزود: «با وجود داشتن تجربه فراوان امور مربوط به سیاست و روابط خارجی، یو-جونگ برای تکیه زدن بر صندلی قدرت در کره شمالی بسیار جوان است. هیچ‌کس در پیونگ‌یانگ خود را فرد شماره دو قدرت نمی‌داند و حتی اگر از کیم یو-جونگ هم در این باره بپرسید، با یک «نه» محکم پاسخ شما را می‌دهد.» لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کیم جونگ اون کره شمالی رهبر کره شمالی پیونگ یانگ کیم جونگ اون جنوبی ها یو جونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: متاسفانه در اواخر بازی تمرکز کافی را نداشتیم و نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش ایسنا، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، پس از باخت شاگردانش در بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران مقابل تیم طبیعت، اظهار کرد: به هر حال بازی بالا و پایین دارد و بسکتبال همین است، اما ما در چهار پنج دقیقه آخر تمرکز لازم را نداشتیم و طبیعت در همان لحظات بهتر کار کرد، به همین دلیل نتیجه را واگذار کردیم.

او ادامه داد: ضمن اینکه ما امروز درصد شوت پایینی را در این بازی به ثبت رساندیم و برخی توپ‌های زیر حلقه را هم که باید تبدیل به گل می‌کردیم وارد سبد نکردیم. با این حال من از بازیکنانم تشکر می‌کنم و از الان برای بازی بعد آماده می‌شویم.

حاتمی درباره عملکرد بازیکنان خارجی تیم ذوب‌آهن نیز گفت: بازیکنان خارجی ما در این فصل خیلی برای تیم زحمت کشیده‌اند اما در این بازی خودشان نبودند که طبیعی است. می‌شود به آن‌ها حق داد چون هر کسی یک روز نمی‌تواند خودش باشد. از الان به بازی بعد فکر می‌کنیم و امروز همه با هم باختیم.

وی درباره اعتراض تیم ذوب‌آهن به داوری‌های این سری در دو بازی قبل نیز اظهار کرد: ما در حقیقت به داوری اعتراض نکردیم، ما به فول‌هایی اعتراض کردیم که ممکن بود به بازیکنان آسیب بزند. اگر خدایی نکرده یک بازیکن مصدوم شود ۶ ماه تا یک سال بسکتبال را از دست می‌دهد. ما می‌خواستیم بگوییم سلامتی در راس است و در غیر این صورت،‌ ما همیشه از داوران خودمان قدر دانی کرده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی