Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:53:56 GMT

سونی چهار بازی جدید PS5 را تائید کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۸۰۷

سونی چهار بازی جدید PS5 را تائید کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  در پستی که به تازگی در وبلاگ پلی‌استیشن آمریکا منتشر شده، شاهی یوشیدا (Shuehei Yoshida) رئیس PlayStation indies از تبلیغ جدید این شرکت خبر داد که امیدوار است بهترین بازی‌های indie منتشر شده در PS4 و PS5 را مورد توجه و پشتیبانی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام یادآور رویکرد سونی در عرضه پلی استیشن ۴ است. سونی با وجود داشتن بازی‌های عظیم متعدد از استودیو‌های شخص ثالث مانند Killzone: Shadowfall و Knack، سرمایه گذاری زیادی در ارتقاء Indies کرده است.

بسیاری از بازی‌ها نیز در PS4 در دسترس خواهند بود، اگرچه احتمالاً از ویژگی‌های منحصر به فرد سخت افزاری PS5 مانند کنترلر DualSense در بهتر کردن تجربه بازی استفاده شده است. در ادامه فهرست بازی‌هایی که برای این کنسول عرضه می‌شود را مشاهده می‌کنید:

عنوان Worms Rumble

بازی‌های Worms برای هر نسل به یک مسئله آشنا تبدیل شده‌اند، اما این عنوان سریالی در Worms Rumble رویکرد جدیدی را پیش می‌گیرد. در این بازی تیراندازی شما می‌توانید به صورت کراس پلتفرم با ۳۲ بازیکن آنلاین دیگر مبارزه کنید. واقعا دشوار است که آخرین کرم زنده بازی باشید.

بیشتر بخوانید

بازگشت بازی Worms با یک بتل رویال

عنوان Recompile

یک عنوان ترکیبی از بستر‌های نرم افزاری مبتنی بر اکتشاف که با روایتی پویا و توانایی انتخاب بازیکن، او را به بیشتر بازی کردن ترغیب می‌کند. آیا شما از اسلحه استفاده می‌کنید یا با هک کردن دشمنان آ‌ن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهید؟ در نهایت انتخاب‌های شما بر آینده جهان Recompile تأثیر خواهد گذاشت.

عنوان Haven

اگر به دنبال یک بازی ماجراجویانه co-op آرامش بخش هستید، ممکن است Haven برای شما مناسب باشد. عنوان مذکور قرار است برای PS5 و PS4 عرضه شود. این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که آن را "مانند یک نسیم ملایم" احساس می‌کنید. البته این به معنای کسل کننده بودن بازی نیست.

عنوان Heavenly Bodies

در نهایت این فهرست چهارتایی به بازی Heavenly Bodies می‌رسیم که گیمر‌ها را با انجام کار‌های مشخص در جاذبه صفر به چالش می‌کشد. برای اینکه بتوانید یک ایستگاه فضایی را عملیاتی کنید، باید از دکمه‌های چپ و راست و استیک‌های آنالوگ برای حرکت دادن بازو‌ها و پا‌های فضانوردان استفاده کنید. این بازی از کنترلر DualSense استفاده کامل می‌کند. این یعنی می‌تواند با محرک‌های انطباقی خود به شما امکان می‌دهد زمانی که یک جسم از دست کاراکتر لیز می‌خورد، آن را احساس کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سونی کنسولگری پلی استیشن 5 بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی چهار شنبه ۵ اردیبهشت
  • اوقات شرعی چهار شنبه ۵ اردیبهشت در یزد