Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@01:22:22 GMT

قطع آب داد امام جمعه زاهدان را درآورد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۸۹۶

قطع آب داد امام جمعه زاهدان را درآورد

قطع مکرر آب و فقر در زیرساخت های انتقال و توزیع آب، داد امام جمعه زاهدان را در آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: ارزان بودن سوخت در کشورمان در مقایسه با افغاستان و پاکستان زمینه قاچاق سوخت را از استان فراهم کرده و در این میان لغزش مسئولان استانی وجود دارد لذا می طلبد دستگاه قضا نظارت بیشتری بر روی عملکرد مدیران دستگاهای اجرای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه زاهدان ادامه داد: سرازیر شدن بودجه کشور به استان زمینه انحراف مدیران اجرایی فراهم می کند که در این رابطه دستکاه قضا دقت بیشتر کند تا از وقوع فساد جلوگیری شود.

 

محامی با اشاره به اینکه هر فسادی که شکل می گیرد باید با آن برخورد قاطعی با آن شود، گفت: باید به سرمایه گذاران و فساد گری که تخطی کرده فرق گذاشته شود.

 

وی افزود: امیدواریم قوه قضائیه به توصیه ها و سفارشات مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشاند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از عرصه های عدالت، عدالت در خانواده است؛ معارف اسلامی مردان را نسبت به رعایت حق و حقوق زنان و فرزندان توصیه کرده است.

 

محامی تاکید کرد: کسی که برای خانواده اش تلاش می کند اجر و ثواب آن از مجاهدت در راه خدا بیشتر است.

 

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان بالا ترین نرخ  زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست و تولد کودکان معتاد از زنان معتاد را به خود اختصاص داده است و این زیبنده استان سیستان و بلوچستان نیست و مردان باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و حق همسر و فرزندان خودشان را به ادا کنند.

 

امام جمعه زاهدان در ادامه سخنان خود یکی از عرصه های عدالت را عدالت بر مصرف و صرفه جویی و کمبود آب که مردم با آن گرفتار هستند اشاره کرد و یادآور شد: از یک طرف مردم در آب صرفه جویی کنند اما از طرف دیگر آب و فاضلاب به فکر توسعه زیرسخت ها برای انتقال و توزیع آب باشد.

 

محامی گفت: مسئولان آب و فاضلاب در مقام پاسخگویی در مورد قطع آب از تریبون نماز جمعه باشند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: زنان معتاد معارف اسلامی آب و فاضلاب امام جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند