Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:24:54 GMT

ترس ماشین‌سازان بعد از دیدار با فولاد بیهوده بود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۰۶۷

ترس ماشین‌سازان بعد از دیدار با فولاد بیهوده بود

اعضای تیم ماشین سازی بعد از دیدار با فولاد تست کرونا دادند و جواب این تست ها منفی بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه تست کرونای 6 بازیکن فولاد خوزستان مثبت و ابتلای آنها به کرونا تایید شد، نگرانی به اردوی ماشین سازی حکمفرما شد. ماشین سازان که روز دوشنبه گذشته با فولاد دیدار کرده بودند، نگرانی هایی داشتند که بر اثر برخورد با کرونایی های فولاد آنها نیز به ویروس مبتلا شده باشندو به همین خاطر تست های کرونا دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا اما مشخص شده که هیچ کدام از اعضای ماشین سازی به ویروس کرونا مبتلا نشده اند. حسن آذرنیا سرپرست باشگاه ماشین سازی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «من وقتی خبر مربوط به تیم فولاد را خواندم خیلی ناراحت شدم،‌ اما خدا را شکر بازیکنان ما بعد از این بازی تست کرونا دادند و حتی یک نمونه مثبت هم نداشتیم.»


وی افزود: «تیم ما با حمایت مالک باشگاه کاملا پروتکل‌های بهداشتی را با انجام پرواز چارتر و داشتن دو اتوبوس رعایت می کند. با این حال شرایطی پیش آمده که برای هر بازی استرس داریم که بازیکنی دچار این ویروس نشود.»

 

ویروس کرونا ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران