Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@00:11:44 GMT

ریزش مرگبار آوار در شهر قدس

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۱۷۲

ریزش مرگبار آوار در شهر قدس

آفتاب‌‌نیوز :

سیدرضا معتمدی دراین‌باره گفت: در ساعت ۱۵:۱۶ امروز حادثه ریزش آوار به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن عوامل اورژانس در محل اعلام شده واقع در شهر قدس، سر قنات، خیابان طالقانی اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل حادثه گفت: با حضور تکنیسین‌های اورژانس در محل مشاهده شد که ریزش آوار در یک ساختمان قدیمی که بر اساس شواهد در حال تخریب بود، رخ داده و درپی آن دو نفر دچار حادثه شده‌اند که متاسفانه یک تن که مردی حدودا ۴۰ ساله بود جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدی افزود:‌ یک نفر دیگر نیز دچار مصدومیت شده بود که عوامل اورژانس پس از ارائه خدمات اولیه درمانی او را به بیمارستان شهید فیاض‌بخش منتقل کردند.

به گفته وی، عوامل اورژانس پس از اتمام عملیات امدادی محل را به عوامل انتظامی مستقر در محل تحویل داده و به ماموریت خود خاتمه دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ریزش آوار شهر قدس عوامل اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر