Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه حسن‌آباد فشافویه با انتقاد از کسانی که برای ولی فقیه نامه می‌نویسند و مشکلات را بر گردن ولی خدا می اندازند، گفت: آن شخصی که مدعی بود کلید حل مشکلات در دستش است باید این مشکلات اقتصادی را حل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام والمسلمین میثم درگاهی، امام جمعه حسن‌آباد فشافویه ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته با بیان اینکه ما آمریکا را نه کدخدا می‌دانیم و نه رئیس دنیا اظهار کرد: ما آمریکا را نه تنها خفیف می‌دانیم، بلکه آمریکا را ذلیل هم می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از کسانی که برای ولی فقیه‌نامه می‌نویسند و مشکلات را بر گردن ولی خدا می اندازند، گفت: آن شخصی که مدعی بود، کلید حل مشکلات در دستش است، باید این مشکلات اقتصادی را حل کند.

امام جمعه حسن‌آباد با اشاره به گرانی‌های موجود در کشور تصریح کرد: آیا این وضعیت گرانی و این آشفته بازاری که امروز در اقتصاد کشور حاکم است و این نارضایتی که مردم دارند، تقصیر ولی خداست یا تقصیر اعتماد شما به کدخداست؟ 

درگاهی با تأکید بر اینکه ما هیچ مذاکره‌ای با قاتل سردار رشید اسلام نخواهیم کرد، افزود: ماجرای حکمیت دیگر تکرار نخواهد شد و مطمئن باشید دیگر ابوموسی اشعری‌ها بر سر کار نخواهند ماند.

وی ضمن ابراز نگرانی از افزایش مصرف موادمخدر در کشور عنوان کرد: گسترش دامنه مصرف موادمخدر در جامعه امروز دنیا و ایران ما بسیار جدی شده است؛ این موادمخدرهای جدید حتی در بین جوانان تحصیل کرده و روشنفکر نیز افزایش داشته و به سرعت انسان را مجنون می‌کند.

امام جمعه حسن‌آباد با تبریک روز شهرداران و دهیاران به همه زحمتکشان این حوزه بیان کرد: در این روز، فقط ما به یاد مسوولان نباشیم و اینها نیز به یاد ما باشند و برای مردم تلاش کنند.

درگاهی در پایان با تأکید بر استفاده از ماسک توسط مردم خاطرنشان کرد: مسئله کرونا را جدی بگیرید، موج دوم کرونا زودتر از آنچه فکر می‌کردیم، آغاز شده و لازم است مردم حتماً مراقبت‌های شخصی را انجام دهند، چراکه نمی‌شود مثل گذشته کشور را تعطیل کرد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا امام جمعه ری ولی فقیه امام جمعه حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است

ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان با اشاره به جنایات آمریکا در کشورهای دنیا به ویژه ویتنام گفت: آمریکا در حمله به این کشور حتی به کشاورزی و غذای مردم هم رحم نکرد.

حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گرگان اظهار کرد: شیطان همواره در کمین انسان است و انسان را به معاصی گوناگون امر می‌کند و اگر انسان با علم به اینکه دعوت‌های شیطان سرانجامی جز جهنم ندارد از او پیروی کند شیطان به تدریج در او نفوذ کرده تا جایی که او به یکی از عوامل شیطان بدل می‌شود.

وی همگان را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: رستگاری انسان تنها در سایه پیروی از دستورات الهی محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز حمله آمریکا به ویتنام تصریح کرد: آمریکا به معنای واقعی کلمه شیطان بزرگ است و زمانی که به این کشور حمله ور شد حتی به کشاورزی آن رحم نکرد و با ریختن سم در مزارع و مواد غذایی این کشور، سلامت مردم را به خطر انداخت.

حجت الاسلام برقرار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز عملیات بیت المقدس گفت: آسایش و آرامش امروز کشور را مرهون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر یادآور شد: روز جهانی کارگر یادمان انسجام کارگران آمریکا و روزی است که کارگران این کشور تحصن سراسری بر علیه ۱۴ ساعت کار داشتند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت، روز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: استاد مطهری شخصیتی بزرگ و کم نظیر بود که باید اسوه معلمان باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم