Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، منابع محلی در شمال سوریه از وقوع انفجار در مسیر کاروان نظامیان آمریکایی در استان دیرالزور (شرق سوریه) خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از این منابع عصر پنجشنبه گزارش داد که این بمب در نزدیکی منطقه «کازیه عیسی العصمان» واقع در شهرک «الصبحه» استان مذکور منفجر شده است.

هنوز از تلفات و خسارت‌های احتمالی این انفجار و واکنش ائتلاف آمریکا به این حادثه خبری منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش سوریه دیروز در استان الحسکه (واقع در شمال شرق سوریه) با سد راه کاروان نظامی آمریکا، مانع از عبور آن از منطقه رأس العین شده بود.

دولت سوریه حضور نظامیان آمریکایی در قالب ائتلاف بین‌الملل به اصلاح ضد داعش را غیر قانونی و اشغالگری دانسته و بارها بر خروج فوری آن‌ها تأکید داشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم

در اواسط بهار، برف سنگینی در منطقه کوهستانی گورسکی کوتار (شمال غربی) این کشور بارید و به گفته رسانه‌های محلی، ضخامت لایه برف در آنجا به ۱۵ سانتی‌متر رسید.

در واقع، حال و هوای متغیر آب و هوا و بارش برف حتی اگر در ماه آوریل هم باشد، مردم این منطقه را شگفت زده نمی‌کند، اما در واقع از تغییرات گسترده دما و کاهش شدید آن در عرض چند روز شگفت زده می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری