Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:53:12 GMT

ارائه خدمات درمانی به ۳ هزار مددجوی زنجانی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۴۴۱

ارائه خدمات درمانی به ۳ هزار مددجوی زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود 3 هزار و 640 خدمت به بیماران صعب‌العلاج، خاص و سالمندان بیمار نیازمند مراقبت در منزل در قالب هزینه‌های درمانی، تهیه تجهیزات پزشکی و هزینه نگهداری سالمندان ارائه شده است.

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد به بیماران خاص، صعب‌العلاج و سالمندان بیمار نیازمند مراقبت در منزل اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده 725 مددجوی کمیته امداد استان زنجان دارای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج بوده و تأمین هزینه‌های بهداشتی و درمانی مورد نیاز این گروه از جامعه هدف در اولویت خدمات این نهاد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با همین نگاه و به منظور کمک به تأمین هزینه‌های بهداشتی و درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 3 هزار و 640 خدمت به این گروه از جامعه هدف این نهاد در طول سال گذشته ارائه شده است، افزود: خدمات ارائه شده به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در قالب هزینه‌های درمان مکمل، تهیه تجهیزات مورد نیاز از قبیل ویلچر، تخت و تشک طبی، پوشینه، واکر، عصا و... و هزینه نگهداری سالمندان نیازمند مراقبت در منزل بوده است.

صفری با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد و 65 میلیون تومان به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی بیماران خاص و صعب‌العلاج در سال گذشته هزینه شده است، ادامه داد: منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و هم افزایی آن با کمک‌های مردمی تأمین شده است. 

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان کمک درمانی بیماران خاص مکمل کمیته امداد استان زنجان گروه از جامعه هدف صعب العلاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی از هفته اول خرداد به حج تمتع اعزام می‌شوند.

رحیم شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام حجاج زنجانی به حج تمتع صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا طبق هماهنگی انجام شده، یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی برای انجام اعمال حج تمتع در قالب ۱۰ کاروان اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق زمان‌بندی حجاج زنجانی طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال‌جاری از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

شکری همچنین از اعزام ۸۵ زائر عمره از این استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۰ نفر از بانوان و ۴۵ نفر از مردان هستند.

وی ادامه داد: پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده و مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش پیدا کند.

کد خبر 748653

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان