Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

جلیل بالایی با اشاره به وقوع حادثه در یکی از معادن گیلانغرب در روستای "سرتیتان" واقع در بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت 13 امروز جمعه (13 تیرماه) رخ داد.

وی ادامه داد: در جریان این حادثه که یا ریزش معدن و یا گازگرفتگی(با احتمال بیشتر) بود، هفت نفر از نیروها و کارگران معدن دچار حادثه شدند که نیروهای هلال احمر برای نجات آنها با تمام تجهیزات و امکانات شامل آمبولانس مجهز به دستگاه اکسیژن پای کار آمدند، اما متاسفانه یک نفر از این افراد در جریان حادثه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به انتقال 6 مصدوم دیگر به بیمارستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب، یادآور شد: متاسفانه حال 2 نفر از این افراد وخیم گزارش شد.

بالایی از دستور استاندار برای انتقال این دو فرد به بیمارستان‌های کرمانشاه یاد کرد و افزود: یکی از این مصدومان از طریق بالگرد هلال احمر از قصرشیرین به بیمارستان امام رضا (ع) و مصدوم دیگر از طریق بالگرد هوانیروز از بیمارستان گیلانغرب به بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه اعزام شد و مابقی مصدومین که وضعیت بهتری دارند در بیمارستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب هستند.

وی اظهار کرد: در کوتاهترین زمان این حادثه مدیریت شد و تمام دستگاه‌های مربوطه پای کار بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از بررسی دلایل وقوع حادثه در این‌معدن توسط رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه، معاون معادن سازمان و یک تیم کارشناسی هم خبر داد که به منطقه اعزام شده‌اند و افزود: جزئیات ماجرا پس از بررسی کارشناسی اعلام خواهد شدکه دلیل اصلی بروز این حادثه ریزش معدن و یا گازگرفتگی بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: معدن گیلانغرب کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت

بر اثر حادثه ای در یک ساختمان در حال ساخت در یکی از محلات شهر کرمانشاه یک نصاب جوان آسانسور جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این مرد جوان عصر روز گذشته حین ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط و جان خود را از دست داد.

غلامرضا رضایی اظهار کرد: بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل این حادثه در محله فاز ۲ چقامیرزا در شهرک الهیه، اعزام شدند و توانستند جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون از لاین آسانسور، منتقل کنند.

رضایی در پایان اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان