Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس قهرمانی می‌خواهد، شاهین، ماندن در لیگ برتر. کدام یک موفق می شوند؟

طرفداری - در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته بیست و سوم، دو تیم پرسپولیس تهران و شاهین بوشهر به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات بازی

هفته بیست و سوم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس
پرسپولیس تهران - شاهین بوشهر
شنبه 14 تیر 1399 ساعت 21
تهران - ورزشگاه آزادی
داوران: سیدوحید کاظمی – علیرضا ایلدروم – محمدرضا مدیرروستا – علی صفایی

ورزشگاه آزادی پیش بازی و وضعیت دو تیم

بالاخره پس از وقفه چند ماهه، لیگ برتر ایران ادامه پیدا خواهد کرد و در اولین هفته پس از تعطیلات، پرسپولیس صدرنشین به مصاف پیکان قعرنشین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در 21 بازی گذشته، 15 پیروزی داشته است، دو تساوی و چهار شکست. شاگردان یحیی گل محمدی همچنین آمار 31 گل زده و 10 گل خورده را به ثبت رسانده اند و با تفاضل گل +21 و گرفتن 47 امتیاز، با 10 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم، در صدر جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار دارند.

در آن سوی میدان شاهین بوشهر شرایط برعکسی دارد. آن ها در 22 بازی این فصل تنها 3 پیروزی داشته اند، 8 تساوی کسب کرده اند و 11 بازی را نیز باخته اند. بوشهری ها همچنین آمار 18 گل زده و 39 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند و با تفاضل گل -21 و کسب 17 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم آخر جدول یعنی پیکان، در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

بوشهری ها هفته گذشته در خانه میزبان نفت مسجد سلیمان بودند که این بازی در دقایق آخر از سوی شاهینی ها به تساوی کشیده شد و میزبان در وقت های اضافه از شکست فرار کرد.

پرسپولیس و شاهین در بازی رفت در بوشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 5 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.

شاهین بوشهر غایبان دو تیم

دو تیم برای بازی فردا هیچ محرومی ندارند اما پرسپولیس محمد انصاری، امید عالیشاه و وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. همچنین علیرضا بیرانوند نیز به دلیل مشکلاتی که با باشگاه جدیدش دارد، در بازی فردا در ترکیب اصلی نخواهد بود و بوژیدار رادوشوویچ گلر پرسپولیس در این بازی است. وضعیت آنتونی استوکس و اوساگوآنا نیز پس از کرونا هنوز مشخص نیست و مبهم است.

برای شاهین نیز بوشهری ها امید دارند که فردا بتوانند از دو بازیکن خارجی خود یعنی گادرانی و کوویلیتایا استفاده کنند. به نظر می رسد میلاد صارمی بتواند فردا شاهین را همراهی کند ولی شعبانلو هنوز مصدوم است.

تقابل های اخیر ​ شاهین بوشهر

بیشتر بخوانید:

مهرداد کریمیان: به دنبال امتیاز گرفتن از پرسپولیس هستیم / هیچ گونه ارتباط مشاوره ای با میشو کریستوویچ نداریم مطهری: نادری و عالیشاه مشکل جزئی دارند / دوست داریم در زمین قهرمان شویم رادوشویچ دروازه بان فیکس پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شاهین بوشهر لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت

دو تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) با قضاوت پیام حیدری به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

تراکتور بعد از غلبه بر ذوب آهن در جام حذفی، تا حدودی از روز‌های اسف‌بار خود فاصله گرفته و برای عدم ورود به حواشی جدید چاره‌ای جز پیروزی بر استقلال ندارد.

در نقطه مقابل، بازی با تراکتور سخت‌ترین مسابقه استقلال برای رسیدن به قهرمانی به حساب می‌آید. آبی‌پوشان تنها یک امتیاز با پرسپولیس رده دومی اختلاف دارند و برای تثبیت جایگاه خود در صدر، محکوم به شکست تراکتور هستند.

عدم نتیجه‌گیری برابر مدعیان از بزرگ‌ترین انتقادات وارده نسبت به سرمربی پیشین تی‌تی‌ها بود. تراکتور با هدایت پاکو خمس در فصل جاری از ۵ بازی بزرگ لیگ (استقلال، سپاهان و پرسپولیس) تنها یک امتیاز کسب کرده بود و حالا حمید مطهری در آخرین بزنگاه دیدار با بزرگان، این فرصت را دارد که اولین پیروزی قرمزپوشان تبریزی در فصل جاری برابر یک مدعی را رقم بزند.

از طرفی تنها یک امتیاز از سه تقابل اخیر دو تیم عاید تی‌تی‌ها شده و شکست سنگین ۷ بر یک فصل قبل و واگذاری ۲ بر صفر بازی رفت، روحیه انتقام جویی در بازیکنان تراکتور را تقویت کرده است.

به روایت آمار:

۳۱ مسابقه بین ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و ۸ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه ۲ تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

وضعیت ۲ تیم در ۵ بازی اخیر:

تراکتور: ۳ مساوی و ۲ باخت

استقلال: ۳ برد و ۲ مساوی

وضعیت جدول:

تراکتور با ۴۰ امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارد و استقلال با ۵۳ امتیاز صدرنشین است.

دیگر خبرها

  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟