Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از نور نیوز، کیوان خسروی با اعلام این خبر افزود: کارشناسان بخش‌های مختلف مسئول ارزیابی و رسیدگی به حادثه از اولین ساعات وقوع این رخداد در سایت نطنز حاضر شدند و بررسی دلایل حادثه را آغاز کردند. فرضیه‌های مختلف در مورد علت این رخداد با واکاوی دقیق آثار، نحوه و میزان تخریب ایجاد شده بررسی و علت اصلی حادثه مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل برخی ملاحظات امنیتی علت و چگونگی بروز این حادثه در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

وی گفت: خسارت وارد شده به سوله در دست احداث در مجتمع هسته‌ای نطنز  محدود بوده است.

خسروی تاکید کرد که در محل وقوع حادثه هیچگونه مواد هسته‌ای وجود نداشته و موضوع نشت مواد رادیو اکتیو در وقوع این رخداد کاملا منتفی است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای عالی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از محلات شهر خرم‌آباد بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند و با حضور مأموران در محل مشخص شد در این حادثه کودک ۵ ساله‌ای بر اثر بی‌احتیاطی و شلیک با سلاح باعث مرگ خاله ۱۳ ساله شده است.

وی افزود: مأموران بلافاصله شخص پدر قاتل را به همراه اسلحه به‌کاررفته در این حادثه را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد، گفت: خرده‌فرهنگ علاقه به نگهداری سلاح و مهمات، یکی از عوامل مهم وقوع جرایم است و تا کنون هزینه متعددی به جامعه تحمیل کرده است و این خرده‌فرهنگ بایستی اصلاح شود.

کد خبر 6086533

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم