Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتینک، الکساندر فومین، معاون وزیر دفاع روسیه طی سخنانی به مطالب اخیر منتشر شده در کتاب جان بولتون در خصوص همکاری‌های روزافزون روسیه و چین و همچنین خطر این دو کشور برای آمریکا، واکنش نشان داد. 

معاون وزیر دفاع روسیه در مورد محتوای کتاب جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، اظهار داشت که همکاری روزافزون روسیه و چین موجب آشفتگی مقامات ارشد سابق آمریکا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فومین همچنین در ادامه، ادعا‌ی بولتون در خصوص تهدیدات چین را رد کرد.

دو کشور چین و روسیه طی دهه‌های اخیر به طور فزاینده‌ای همکاری های خود در حوزه های مختلف را ارتقاء داده‌اند. مسکو و پکن در حوزه‌های حساسی همچون مسائل نظامی و انرژی با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند.

الکساندر فومین در ادامه اظهارات بولتون مبنی بر این‌که دلیل خروج آمریکا از پیمان منع موشک های هسته‌ای میان برد (INF)، عدم مشارکت چین در آن بوده را بی‌اساس خواند.

معاون وزیر دفاع روسیه تصمیم آمریکا مبنی بر عقب‌نشینی از پیمان منع موشک های هسته‌ای میان برد در آگوست سال ۲۰۱۹ را محکوم کرد و اتهامات مطرح شده علیه روسیه از سوی آمریکا را کاملا ساختگی خواند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع روسیه جان بولتون همکاری روسیه و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو فروند بمب‌افکن راهبردی «توپولوف -۹۵» با قابلیت حمل کلاهک‌های اتمی، ۱۱ ساعت بر فراز آب‌های نزدیک آلاسکا و مرز آمریکا پرواز کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: که دو بمب افکن راهبردی روسیه بر فراز آبهای بی طرف در دریای برینگ در نزدیکی ساحل غربی آلاسکا اقدام به گشت زنی هوایی کردند.

همچنین وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک جنگنده سوخو نیز این بمب افکن ها را همراهی کرد.

کد خبر 6095778

دیگر خبرها

  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد