Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@17:55:50 GMT

قیمت طلا بالا کشید

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۶۲۴

به گزارش کیتکو، در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا ۱۷۷۶.۵ دلار داد وستد شد که نسبت به دیروز ۲ دلار رشد کرده است. قیمت کنونی نسبت به یک ماه گذشته ۷۵.۷ دلار و نسبت به یکسال گذشته ۳۵۸.۳ دلار رشد کرده است.

نقره هم ۸ سنت رشد قیمت داشت و هر اونس ۱۸ دلار به فروش رسید. پلاتین و پالادیوم اما به ترتیب یک و ۲ دلار کاهش قیمت داشتند و ۸۰۰ و  ۱۸۳۴ دلار در هر اونس به فروش رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رویترز، نگرانی نسبت به افزایش قابل توجه تعداد مبتلایان به کرونا در جهان و به خصوص آمریکا دلیل رشد امروز قیمت طلا بود. این نگرانی به حدی بود که باعث شده تا سرمایه‌گذاران به سمت طلا بروند و تأثیر مثبت انتشار آمار خوب از اشتغال آمریکا را خنثی کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، با افزایش یک میلیون تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با رشد ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت، ۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۸۲ هزار تومان افزایش در مقایسه با روز کاری گذشته، سه میلیون و ۳۵۵ هزار تومان معامله شد.

اونس طلا نیز به نرخ ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

کد خبر 6098085 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
  • قیمت روز ارزهای مبادله ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه
  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت قالب فلزی لبه ۵ با قیمت دلار بالا رفت؟!
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟