Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:11:36 GMT

اصفهانی ها در رقابت های بولینگ کشور هتریک کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۶۲۹

اصفهانی ها در رقابت های بولینگ کشور هتریک کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس هیات بولینگ گیلان عصر جمعه در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۴۹ بولر(بازیکن بولینگ) از استان های گیلان، اصفهان، تهران، قم و البرز حضور داشتند .

سارنگ بزرگ چنانی  با اشاره به حضور ۲۷ بولر  گیلانی در این مسابقات افزود:از ۴۹ بولر شرکت کننده در این رقابت ها ، ۲۰ بولر به نیمه نهایی و پس از آن هشت بولر به نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: در پایان رقابت ها عرفان خلیلیان باکسب ۸۲۸ امتیاز ، علیرضا طباطبایی با ۷۲۱ و محمد کرامتی با ۷۰۳ امتیاز ، هر سه از اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رییس هیات بولینگ گیلان با بیان اینکه در رقابت های بولینگ یکی از شرکت کنندگان به عنوان (های گیم) انتخاب می شود یادآور شد: در رقابت های بولینگ ، بولری که بیشترین امتیاز را در هرگیم کسب می کند به عنوان( های گیم) یا بالاترین کسب کننده امتیاز انتخاب می شود که غلامحسین شادپور از گیلان به مقام (های گیم) این دوره از رقابت ها دست یافت.

وی ادامه داد:علیرضا طباطبایی و محسن میرکاظمی ملی پوشان حاضر در این دوره از رقابت ها بودند.

بزرگ چنانی همچنین گفت: در این دوره از رقابت ها به نفر اول مبلغ ۴۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال، نفر سوم ۱۵ میلیون ریال و های گیم پنج میلیون ریال به عنوان جایزه پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، بولینگ ورزشی است که بازیکنان در آن برای به دست آوردن امتیاز باید توپ بولینگ را روی سطحی با شیب کم به داخل باند، بغلتانند تا اشیایی به نام میله را بزنند

در هر بازی هر بازیکن ده فریم را بازی می‌کند وهر فریم دو ضربه دارد (به جز فریم ۱۰ که در حالتی خاص سه ضربه دارد) و بازیکن سعی می‌کند که در هر ضربه همه پین‌ها را با توپ بزند. نحوه قرارگیری پین‌ها و شماره آنها از نگاه بالا پین‌ها به شکل یک مثلث قرار داده می‌شوند.

برچسب‌ها بندرانزلی فدراسیون بولینگ و بیلیارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی فدراسیون بولینگ و بیلیارد بندرانزلی فدراسیون بولینگ و بیلیارد میلیون ریال رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد

ایسنا/گیلان سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت ۹۴۲۵ داوطلب توسط سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

هادی مدبری امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۹ هزار و ۴۲۵ داوطلب زیر نظر سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد داوطلب ۲۰۰۷ نفر را داوطلب آقا و ۷۴۱۸ نفر را داوطلب خانم تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش گیلان در ۲۹ حوزه سازمان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، افزود: از این تعداد ۲۱۴۹ داوطلب در محل ۹ حوزه امتحانی در تالش، ۴۸۷۷ داوطلب در ۱۲ حوزه امتحانی رشت و ۲۳۹۹ داوطلب در ۸ حوزه امتحانی لنگرود با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: در سال ۱۴۰۳ این آزمون دومین آزمون استخدامی است که به میزبانی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برگزار می‌شود.

مدبری در پایان از زحمات و حمایت‌های استاندار محترم، رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه پیام نور گیلان در برگزاری هرچه بهتر آزمون‌های استخدامی تقدیر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • برپایی نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور