Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه آنتورپ بلژیک به پرسپولیس پیشنهاد داده با پرداخت حقوق ماهانه دروازه‌بان جدیدش از او استفاده کنند.

به گزارش مشرق، براساس قراردادی که علیرضا بیرانوند با باشگاه آنتورپ بلژیک امضا کرد از ۱۱ تیر ماه (یک جولای) رسما بازیکن این باشگاه بلژیکی محسوب می‌شود بنابراین طبق درخواست آنتورپ او دیگر نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند و حتی با این تیم به تمرین بپرازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته از آن جایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا  بیرانوند نتوانست عازم بلژیک شود پرسپولیسی‌ها به دنبال این بودند که در این فرصت از دروازه بان ملی پوش تیمشان تا پایان فصل استفاده کنند. در همین حال باشگاه آنتورپ در نامه رسمی به پرسپولیس پیشنهاد داده که در دو ماه آینده حقوق ماهانه بیرانوند که قرار است آنتورپی‌ها پرداخت کنند را بپردازند و از او استفاده کنند. طبق قرارداد بیرانوند در سال اول ماهانه ۵۰ هزار یورو (ماهانه بیش از یک میلیارد تومان) از آنتورپ حقوق دریافت خواهد کرد.

این در حالی است که هنوز پرسپولیس پاسخ مشخصی به این پیشنهاد نداده و در مقابل، مدیر حقوقی این باشگاه طی مصاحبه‌ای اعلام کرده طبق قوانین رسمی فیفا بیرانوند می‌تواند تا پایان فصل برای پرسپولیس به میدان برود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم علیرضا بیرانوند آنتورپ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل ۴ بار در لیگ برتر در غیاب بیرانوند از امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله‌اش بهره برده است و حالا پنجمین بازی او امروز مقابل آلومینیوم خواهد بود.

رفیعی ۴ کلین شیت متوالی در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، گل گهر، ملوان و صنعت نفت داشته و توانسته در مدت اخیر تحسین هواداران پرسپولیس را نیز برانگیزد.

با این حال رفیعی جوان باید در شرایطی متفاوت در جام حذفی برای اولین بار به میدان برود. او در صورت مساوی شدن بازی در ۱۲۰ دقیقه باید نقش مهمی در ضربات پنالتی ایفا کند.

باید دید اگر بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی‌ها بکشد، رفیعی در غیاب بیرانوند که مهارت فوق العاده‌ای در پنالتی گرفتن دارد، چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس