Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال که در تمرین روز گذشته دچار ضرب‌خوردگی شده بودند، در تمرین امروز آبی‌پوشان بدون مشکل شرکت کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل پارس جنوبی جم از ساعت ۱۷:۵۰ در زمین ورزشی مجموعه انقلاب و پشت درهای بسته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* اعضای تیم استقلال پیش از شروع تمرین، تست کرونا دادند. این برای پنجمین بار است که استقلالی‌ها تست کرونا می‌دهند.

* تمرین با صحبت‌های فرهاد مجیدی آغاز شد و سرمربی استقلال دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت. پیش از صحبت‌های مجیدی، کادر فنی و بازیکنان تولد فرزند شیخ دیاباته را به مهاجم مالیایی خود تبریک گفتند. دیاباته برای به دنیا آمدن فرزندش به فرانسه سفر کرده بود.

* محمد دانشگر و هروویه میلیچ که روز گذشته به دلیل ضرب‌خوردگی از ادامه فوتبال درون تیمی خارج شده بودند، در تمرین شرکت کردند. البته دانشگر روز گذشته مشکل خاصی نداشته و ظاهراً برای استراحت از فوتبال درون تیمی خارج شده بود.

* بازیکنان پس از گرم کردن زیر نظر ربانی، مربی بدنساز به پاسکاری ترکیبی پرداختند. یک بخش از تمرین، مرور یک تاکتیک تهاجمی و شوت‌زنی به سمت دروازه‌ها بود که در فواصل آن، بازیکنان به کارهای سرعتی مشغول می‌شدند.

* ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی غایبان تمرین بودند. این دو بازیکن آبی‌پوشان را در سفر به جم همراهی نخواهند کرد.

تیم استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه هفته پیش رو در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، در جم به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تمرین لیگ برتر استقلال تمرین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص