Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عبدوس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه، روز جمعه ۱۳ خردادماه جاری تصویر یک قلاده یوزپلنگ باردار در پارک ملی توران شاهرود ثبت شد و این خبر خوشحالی دوست داران حیات‌وحش را به دنبال داشته است، ابراز داشت: این یوز ماده آذر ٩٨ روی این چشمه رصد و شناسنامه نیز برای آن ساخته‌شده بود.

وی ضمن بیان اینکه یوزپلنگ‌های ماده بسیار مخفی کارند و ازآنجاکه فقط سر شب به سرچشمه می‌آمد حس می‌رفت که جنسیت آن ماده باشد، افزود: نام یوزپلنگ به اقتباس از نام این چشمه پری گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل محیط‌زیست استان سمنان بابیان اینکه ثبت این تصویر مورخ ١٣ خرداد در قاب دوربین تله‌ای محمد سلامی نشان می‌دهد که پری خانم باردار است، اضافه کرد: قوس کمر برآمدگی پهلوها، و زیر شکم، احتیاط فراوان جانور در زمان نشستن نیاز به سونوگرافی را رفع کرده است.

کد خبر 4964892

منبع: مهر

کلیدواژه: محيط زیست سمنان زیستکره توران شاهرود یوزپلنگ آسیایی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال

چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان در حاشیه اعزام کاروان زیارتی از شاهرود در جمع خبرنگاران گفت: این کاروان ۸۵ نفره امشب از شاهرود به تهران عزیمت می‌کنند و صبح فردا (جمعه) به سمت سرزمین وحی عازم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شد، اظهار کرد: یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان(شاهرود) و کاروان دیگری برای غرب(سمنان) در نظر گرفته شد.

چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار کرد: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • نمایشگاه هفته مشاغل در شاهرود
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد