Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری عصر روز جمعه در نشست با فرمانداران مناطق ۱۱ گانه استان ضمن تاکید بر کنترل شرایط پیش آمده در بحث کرونا گفت: با توجه به قرمز شدن اغلب شهرستان‌های استان در وضعیت کرونا لزوم ایجاد تمهیدات پیشگیرانه برای کنترل اوضاع ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: البته در اینجا نقش مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین کننده است اما می‌طلبد فرمانداران نیز بر اجرای کامل مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا نظارت جدی داشته باشند و در جهت حفاظت از سلامت مردم هیچ ملاحظه‌ای نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذری با توجه به شعار سال و لزوم تحقق جهش تولید در سال ۹۹ تاکید کرد: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها ضمن مدیریت کامل اوضاع در بحث کرونا باید تدابیری اتخاذ کنند تا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی کسب و کار مردم نیز تداوم داشته باشد و در این میان با انجام کار و تلاش مضاعف در راستای تحقق جهش تولید بکوشند.

وی با تاکید بر این مهم که مدیریت کرونا، جهش تولید و امور توسعه‌ای سه ماموریت مهم فرمانداران در سال پایانی دولت تدبیر و امید است، اضافه کرد: آنچه که در این میان مهم و حائز اهمیت است بکارگیری مشارکت مردم در این سه مقوله مهم است چراکه با همراهی مردم هر کاری امکان پذیر است.

کاهش آسیب‌های اجتماعی در ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به شرایط سخت دولت در سال پایانی خود، گفت: دولت از یک طرف با تحریم‌های ظالمانه روبه رو است و از طرفی باید هجوم گسترده ویروس کرونا را در کشور مهار کند و در عین حال هم روند توسعه‌ای و برنامه سند چشم انداز را به پیش ببرد که مجموعه این اوضاع و احوالت نیازمند کار و تلاش بیشتر و داشتن یک روحیه جهادی در امور پیش رو است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان، گفت: به رغم رقابت شدید نامزدهای این دوره و غالب شدن مسائل قومی و قبیله‌ای در رقابت‌های این دوره اما خوشبختانه با درایت استاندار و پای کار بودن مجموعه عوامل دست اندر کار و مشارکت بالای مردم انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری را در ایلام برگزار نمودیم.

نوذری در ادامه گریزی به مسائل اجتماعی زد و گفت: در شرایط سخت امروز ما توانستیم در حوزه اجتماعی موفقیت‌های خوبی در تعدیل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: امروز مجموعه راهکارهای ارائه شده نتیجه بخش بوده به طوری که در حوزه خودکشی نسبت به دو سال گذشته بیش از ۱۸ درصد کاهش داشته‌ایم و در دیگر آسیب‌های اجتماعی چون طلاق عملکرد موفقی داشته‌ایم بطوریکه امروز در رتبه ۳۱ کشور قرار داریم.

کد خبر 4964898

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا آسیب های اجتماعی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

جعفری زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با شورای ترافیک شهرستان بم گفت: رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان بم همواره دغدغه مسئولان شهرستان بوده است و طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است با این وجود هنوز هم شاهد تصادفات منجر به مرگ در این نقاط هستیم و تمام تلاش ما بر کاهش تصادفات و حفظ جان شهروندان است. 

وی افزود: ضرورت توجه به رفع نقاط حادثه خیز بلوار خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی، به دلیل واقع شدن در کردیدر شمال به جنوب و قرارگرفتن مدارس و ادارات حول این محور حائز اهمیت است؛ اما آنچنان که باید تاکنون به این مسیر توجه نشده است.   

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تاکید بر اهمیت کاهش حوادث منجر به مرگ بیان داشت: نصب دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت و ایجاد سرعتگاه‌ها مطابق با دستورالعمل‌های مصوب می‌تواند موجبات کنترل سرعت و کاهش تصادفات در این مسیر را به دنبال داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مصوبات این جلسه طی یک ماه آینده، طرح آرام سازی مسیر عملیاتی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران