Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:04:34 GMT

آسمان برخی نقاط کشور بارانی است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۷۴۹۰

آسمان برخی نقاط کشور بارانی است

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی امروز و فردا بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب، کرمان و هرمزگان رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود، ضمن آنکه این شرایط در ارتفاعات شمال شرق رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بنابر نقشه هواشناسی بعدازظهر یکشنبه در برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، اردبیل، قزوین، گیلان، مازندران و ارتفاعات استان تهران، البرز، سمنان، کرمان و هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

گودرزی ادامه داد: امروز در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، سمنان، شمال شرق اصفهان، قزوین، البرز و جنوب تهران وزش باد خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید

وضعیت آب و هوا در ۱۳ تیر؛ بارش پراکنده باران در ارتفاعات شمال شرق تهران

این کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی امروز و فردا در شمال شرق و برخی مناطق استان های واقع در البرز مرکزی و شرقی و طی چند روز آینده در شرق بویژه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک خواهیم داشت.

به گفته وی، طی روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج است.

 دمای پایتخت نوسان قابل ملاحظه ای ندارد

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد شدید است.
وی در پایان بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۵ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: هفته آینده همین شرایط آب و هوایی را در تهران خواهیم داشت و نوسان قابل ملاحظه ای در دما نداریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا سازمان هواشناسی وزش باد شدید برخی نقاط شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان استان بارانی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که تا شنبه هفته آینده به ویژه پیش از ظهر پنجشنبه تا صبح جمعه استان تحت تاثیر امواج جوی قرار دارد.

در این مدت وزش باد به‌نسبت شدید، گاهی تند باد با احتمال گردوخاک، رگبار باران و در مناطق مستعد رعدوبرق با احتمال تگرگ برای استان پیش‌بینی می‌شود.

جو استان در روز یکشنبه به‌نسبت آرام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آسمان قم امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت بارانی است
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آسمان استان بارانی است
  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است