Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر با خبر شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با هماهنگی قضائی در عملیات ضربتی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ شاه نظری از کشف ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و حشیش در بازرسی از منزل متهمان خبر داد و گفت: سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با بیان این که سوداگران مرگ همواره با قصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاقچیان مواد مخدر نیروی انتظامی مازندران پلیس آگاهی مازندران مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد

 

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری باند ۳ نفره سارقین به عنف شهر کرمان که با ایجاد رعب و وحشت و حمله به خانم‌های مسن، اقدام به سرقت طلا و اموال با ارزش آنها می‌کردند خبر داد.

سردار فرشید افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی، چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کار‌های خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، ادامه داد: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد