Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:17:07 GMT

مردم از مجلس یازدهم توجه به معیشت را انتظار دارند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۷۶۱۱

مردم از مجلس یازدهم توجه به معیشت را انتظار دارند

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، "مهدی روشنفکر" در جمع مردم روستا‌های مختلف بخش سپیدار افزود: بنا داشتیم بعد از انتخابات باشکوه دوم اسفندماه سال گذشته از نزدیک با مردم دیدار کرده و به رسم ادب از حضور آنان در پای صندوق‌های رای تشکر کنیم، ولی به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده این سعادت نصیب نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلف کنار امامین انقلاب بوده‌اند، تصریح کرد: از تمام کسانی که پای صندوق رای حضور پیدا کردند و در واقع به جمهوری اسلامی رای دادند، تشکر می‌کنم.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون اظهار کرد: مجلس یازدهم در شرایطی شروع به کار کرده که کشور در بدترین شرایط اقتصادی و اعتباری قرار دارد تا جایی که درآمد‌های نفتی بسیار کاهش یافته و درآمد‌های مالیاتی به دلیل راکد بودن وضعیت کسب و کار نیز به جایی نمی‌رسد.
روشنفکر عنوان کرد: ما در شرایطی توفیق نوکری مردم را داریم که سفره مردم کوچک شده و وضعیت معیشت و اشتغال جوانان تعریفی ندارد و از آن طرف با محدودیت‌های اعتباری روبه‌رو هستیم، هرچند معتقدم مدیر انقلابی و جهادی منتظر اعتبارات نمی‌ماند، زیرا اگر پول باشد هرکسی می‌تواند هزینه کند، هنر مدیر در زمان محدودیت‌های اعتباری و سختی‌ها مشخص می‌شود.
وی ادامه داد: مدیر جمهوری اسلامی باید خود را نوکر مردم بداند و برای لحظه‌ای مردم از فکرش بیرون نرود و شبانه روز برای مردم کار کند، خود را از آنان بداند و با آنان باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون تاکید کرد: مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند به فکر اقتصاد و معیشت باشند و از حاشیه‌ها دوری کنند، مجلس باید امید مردم را ناامید نکند و تمام هم و غم خود را برای بازگشت روز‌های خوب و رفاه نسبی مردم به کار گیرد.
روشنفکر بیان کرد: من به مردم خوب استانم قول می‌دهم وکیل آنان باشم و هیچ وقت وکیل دولت نشوم و هرکجا نیاز بود طرف مردم را بگیرم و برای گرفتن امتیازی ناچیز و یا دل خوش کردن باند‌های قدرت و ثروت مردم را فراموش نکنم و بدون نگاه به چشم و زبان سیاسیون هرکجا نیاز بود از حق دفاع کنم.
به گزارش ایسنا، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه سفر‌های منطقه‌ای خود در جمع مردم روستا‌های مختلف بخش سپیدار رفت و از نزدیک با آنان در زمینه مسائل و مشکلات گفتگو کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ کهگیلویه و بویراحمد مجلس یازدهم مهدی روشنفکر سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس یازدهم، در بخشی از گفتگوی خود در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: «تا جایی که یادم می‌آید صحبتی، اظهارنظری، تصمیمی و رأیی نداشتم که از آن پشیمان باشم اما اتفاقات فراوانی در مجلس افتاد که به دلیل اینکه ما عضو آن مجلس بودیم، شاید به اسم همه نوشته شود. »

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899752

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته