Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@05:51:55 GMT

سیدجلال مربی پرسپولیس می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۷۷۸۹

سیدجلال مربی پرسپولیس می‌شود؟

خبرگزاری میزان- ممکن است کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در این تیم به یک مربی تبدیل شود. تاریخ انتشار: 00:45 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۳۰۱

خبرگزاری میزان - چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کریم باقری که پیش از این به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال انتخاب شد، باید از بین پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کند و مدیران فدراسیون به او اعلام کردند هرچه زودتر باید تصمیم خود را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، باقری چند روز پیش گفت که فعلا تا پایان فصل به عنوان مربی پرسپولیس به کارش ادامه می‌دهد و بعد تصمیمش را می‌گیرد.

در این میان، شنیده می‌شود در صورتی که باقری تصمیم بگیرد تیم ملی را انتخاب کند و از پرسپولیس جدا شود، سیدجلال حسینی از فصل آینده به عنوان مربی - بازیکن در این تیم مشغول به کار خواهد شد تا هم جای باقری با به عنوان مربی پُر کند و هم کاپیتانی تیم را برعهده داشته باشد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد چنین اتفاقی رخ می‌دهد و باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: حسینی: بازی با پیکان یکی از سخت‌ترین مسابقات چند سال اخیر ما خواهد بود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کریم باقری تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، باقری در بازدید از بند خاکی فهرج گفت: این بند خاکی از اهمیت فراوانی برخوردار است و کنترل سیلاب و تغذیه آب زیرزمینی را در هر بارندگی به خوبی انجام می‌دهد.

وی افزود: این بند خاکی ۳۵ سال پیش ساخته شده است و هم اکنون به دیل رسوب بیش از اندازه به لایروبی نیاز دارد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان تأکید کرد که در صورت نبود این بند خاکی، در هر بارندگی شاهد خسارت سنگین به زیرساخت‌ها و مزارع کشاورزی یزد می‌بودیم.

باقری ادامه داد: ما ۱۳ سال در دوران خشکسالی قرار داشتیم و هم اکنون خداوند متعال برکت و نعمت خود را از آسمان برای ما نازل می‌کند که از این نعمت به خوبی محافظت کنیم.

دیگر خبرها

  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت