Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی تکلو گفت: با همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی و با همکاری خیرین نیک اندیش در ایام دهه پر خیر و برکت کرامت، هزار بسته گوشت بین نیازمندان توزیع می شود.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت رضا(ع) با بیان اینکه رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیرو فرامین مقام معظم رهبری در حال اجرا است، گفت:یاری رساندن به نیازمندان در تمامی دوران ها اهمیت ویژه ای دارد اما از زمان شیوع ویروس کرونا که زندگی روزمره مردم به خصوص نیازمندان را دچار مشکل کرده از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: شیوع کرونا ویروس موجب مختل شدن بازار کسب و کار در سطح جامعه شد به گونه ای که بسیاری از اصناف به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس دست از کاسبی برداشتند و از این رو بسیاری از این افراد متضرر شدند اما گروهی که بیش از همه نیازمند توجه و حمایت افراد خیر و نیک اندیش می باشند، اقشار نیازمند و فقرا هستند.

 

وی ادامه داد:کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در همه برنامه های که در کشور ایجاد می شود پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش و دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

ابدالی تکلو اظهارداشت:نیروی تربیت شده مسجدی در زمانه بروز سیل به یاری سیل زدگان می شتابد و در زمانی که یک بیماری ویروسی منحوس تمامی بشریت را تهدید می کند بار دیگر به صحنه می آید و نقش خویش را در عرصه خدمت رسانی و تلاش به بهترین نحو انجام می دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی گفت: با همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی و با همکاری خیرین نیک اندیش در ایام دهه پر خیر و برکت کرامت، یکهزار بسته گوشت بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی افزود:کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در همه برنامه هایی که در کشور ایجاد می شود پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش و دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

ابدالی تکلو ادامه داد: حضور خودجوش، جهادی و پا به کار بچه های مسجد در تمامی عرصه های انقلاب، همواره نقش اساسی و کلیدی در عبور از مشکلات داشته و امروز جوانان مساجد با حس مسئولیت و حضور فعال در صحنه خدمت گذاری به یاری مدافعان سلامت و حمایت از آسیب دیدگان این بحران شتافته اند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گوشت کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت ابدالی تکلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود

مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور در سفر یک روزه به مشهد مقدس در جلسات متعدد با مسئولان فرهنگی، شهری و دانشگاهی استان خراسان رضوی دیدار کرد که در نتیجه این جلسات تصمیمات مهمی برای ساماندهی مُد و پوشاک استان اتخاذ شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجید امامی مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مهم ارزیابی کردن برگزاری جلسه کارگروه مد و لباس استان خراسان رضوی گفت: در این جلسه مقرر شد بخشی از فرآیندهای نظارت بر توزیع پوشاک و تبلیغات فضای مجازی به استان‌ها واگذار شود و کنش‌گران مردمی و ناظران امین از این پس در این فرایندها فعالیت منسجم‌تری داشته باشند.

در دیدار مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور با معاون فرهنگی شهرداری مشهد نیز، بررسی‌های لازم برای تأسیس و بازگشایی بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب انجام شد و این مرکز به زودی به همت شهرداری مشهد و ستاد حجاب و عفاف استان خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

در این سفر سیدمجید امامی با رئیس و معاونین دانشگاه فردوسی مشهد دیدار و بر "توسعه فعالیت‌های این دانشگاه در عرصه مد و سبک پوشش دانشجویی" تأکید کرد.

نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب

برگزاری جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانهمسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در جلسه‌ای، آخرین اقدامات برای برگزاری "جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانه" را بررسی کردند. قرار است این جشنواره در آینده‌ای نزدیک با پیگیری و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همچنین در سفر یک روزه خود به مشهد مقدس که تا بامداد امروز ادامه داشت، در طرح طوبی ویژه توانمندسازی تبلیغ و ترویج زیست عفیفانه طی سخنانی بر "ظرفیت‌ها و لزوم مردمی‌سازی اقدامات و برنامه‌ها در عرصه ساماندهی مد و لباس ایرانی اسلامی" تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود