Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:32:00 GMT

شهرهای استان درگیر کرونا؛ پاوه در جدال با آتش

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۸۶۵۹

شهرهای استان درگیر کرونا؛ پاوه در جدال با آتش

قرارگرفتن ۱۲ شهرستان کرمانشاه در وضعیت قرمز 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مهار و مدیریت کرونا بستگی به رفتار مردم دارد، گفت: قرار گرفتن ۱۲ شهرستان استان در وضعیت قرمز بسیار نگران کننده است.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه ۱۷ محدودیت و ممنوعیت جدید از فردا (شنبه) در استان اعمال می شود افزود: راه حل مدیریت کرونا در بیمارستان نیست و باید در پیشگیری و رعایت توصیه های بهداشتی با تغییر رفتار به دنبال مدیریت بیماری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: فقط با توصیه نمی شود کرونا را کنترل کرد در برخی موارد باید قانون اعمال شود و براین اساس هر شهرستانی که وضعیت قرمز دارد ۱۰ روز محدودیت اعمال می شود. 

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: عمده ترین مشکلات ما در برگزاری آیین های ترحیم، عروسی و دورهمی ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه یادآور شد: متاسفانه شاهد کم رنگ شدن رعایت توصیه های بهداشتی در مشاغل و اجتماعات هستیم و ۱۵ تیرماه زدن ماسک در محل های تجمع ضروری خواهد شد تا سلامت عمومی مردم حفظ شود.

هفت نفر در معدن گیلانغرب دچار گازگرفتگی شدند

فرماندار گیلانغرب گفت: هفت تن در معدن قیر طبیعی «بیتومین» در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب دچار گازگرفتگی شدند.

کوروش محمودیان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه یک نفر کشته و ۶ تن هم مصدوم شدند که حال ۲ نفر از مصدومان وخیم است.
وی در خصوص چگونگی این حادثه اظهار داشت: به منظور نجات ۲ تن از مصدومان که در داخل معدن بودند و دچار گازگرفتگی شده بودند پنج تن دیگر وارد معدن شدند که متاسفانه هر هفت تن دچار سانحه شدند.
نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: از مجموع مصدومان این حادثه حال عمومی پنج تن خوب است و ۲ تن آنها که حالشان وخیم بود برای ادامه درمان با بالگرد به کرمانشاه منتق شدند.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت ۳۲ معدن قیر طبیعی، گچ و آهک دارد که ۱۷ معدن آن فعال و ۷۵ درصد ذخیره قیر طبیعی کشور در گیلانغرب وجود دارد.

ارتباط استاندار با کرمانشاهی‌ها تلفنی برقرار می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا به جای دیدار چهره به چهره با مردم، هر هفته ازطریق ارتباط تلفنی به مشکلات مردم رسیدگی می کنیم.

هوشنگ بازوند اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا، ارتباط مستقیم با مردم سخت شده است لذا با مدیرکل دفتر شکایات استانداری به این جمعبندی رسیدیم که هر هفته با چندین نفر از مردم شریف استان از طریق ارتباط تلفنی مشکلات این عزیزان را مورد پیگیری قرار دهیم.

وی افزود: در این ارتباط تلفنی مشکلات مردم را به معاونین استانداری و مدیران کل ذیربط ارجاع می دهیم و از دفتر شکایات استانداری نیز می خواهیم که موضوعات را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: ارتباط تلفنی مستقیم با مردم راهکار مناسبی برای ماندن در خانه است و از این طریق به مشکلات مردم رسیدگی می شود.

اصناف آسیب‌دیده از کرونا حمایت می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اصناف آسیب دیده از کرونا حمایت می شود، گفت: ۲۸ هزار و ۳۴ واحد کسب و کار در سطح استان مشمول دریافت تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا هستند.

هدایت حاتمی در نشست کارگروه اشتغال که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه دولت به دنبال حمایت از اصناف و مشاِغل آسیب دیده ناشی از کرونا است، گفت: براساس تصمیم دولت ۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به منظور جبران خسارت های ناشی از کرونا به واحدهای خسارت دیده از کرونا در کرمانشاه پرداخت می شود.

حاتمی عنوان کرد: تسهیلات ویژه واحدهای آسیب دیده از کرونا در ۱۴ رسته و ۵۵۰ زیر رسته اقتصادی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: این تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ ماهه و سه ماه دوره تنفس به ازای هر کارگر ۱۲ و ۱۶ میلیون تومان قابل پرداخت است.

سه هزار و ۶۷۴ واحد آسیب دیده از کرونا در کرمانشاه به بانک معرفی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۲۸ هزار واحد آسیب دیده استان مشمول دریافت تسهیلات حمایتی هستند، اعلام کرد: تاکنون سه هزار و ۶۷۴ واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا برای دریافت این تسهیلات به بانک معرفی شده است.

حسن عزیزی افزود: ۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط ۱۵ بانک و موسسه اعتباری استان در ۱۴ رسته اقتصادی به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در مرحله اول ۲۸ هزار و ۳۴ بنگاه اقتصادی آسیب دیده از کرونا در استان کرمانشاه که دارای کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی هستند، مشمول دریافت تسهیلات هستند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه اظهارداشت: واحدهای کسب و کار آسیب دیده در رسته های مختلف اقتصادی با پنج هزار و ۱۹۲ نفر اشتغال و ۴۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری، ضمن تکمیل فرایند ثبت نام در سامانه کارا وارد سیستم بانکی شده و در حال تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات هستند.

قضات مجازات زندان را برای جرایم مهم و خشن به کار گیرند

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید براستفاده حداکثر از مجازات‌های جایگزین حبس، از قضات خواست مجازات زندان را برای جرایم مهم و خشن به کار گیرند.

«پرویز توسلی‌زاده» در بازدید از دادگستری شهرستان سنقر و دیدار با قضات و کارکنان این شهرستان ضمن و بررسی عملکرد حوزه قضایی این شهرستان، افزود: قضات در جرم های غیر از جرایم مهم و خشن براساس رهیافت‌های قانونی از احکام جایگزین و حتی المقدور افراد مجرم را در امور مذهبی به کار گیرند که علاوه بر گذران دوران محکومیت بهره معنوی نیز گیرد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر در دسترس بودن مردم و آسان کردن کارها برای آنها، گفت: اعتقاد ما بر این است هر چه در کنار مردم و حلال مشکلات آنها باشیم به رسالت انقلابی و ولایی بودن خود عمل کرده ایم.

۵۷ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در کرمانشاه هزینه شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۷ میلیارد تومان تجهیزات سرمایه ای و ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات مصرفی برای مقابله با کرونا در این استان هزینه شده است.

دکتر محمودرضا مرادی در نشست با مجمع نمایندگان استان که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهارداشت: در شیوع کرونا اقدامات قابل توجهی در دانشگاه در راستای مقابله با کرونا صورت گرفت و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای مقابله با این ویروس منحوس تمام توان خود را بکار بسته است.

وی افزود: تعداد چهار آزمایشگاه تشخیص مولکولی کرونا در کرمانشاه توسط دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده است و یک آزمایشگاه دیگر در بیمارستان امام حسین (ع) نیز در حال راه اندازی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: فعال سازی مراکز ۱۶ ساعته در استان که اکنون ۲۰ مرکز از ساعت هشت صبح تا ۲۲ به منظور بیماریابی و غربالگری بیماری کرونا در استان فعال است.

مرادی افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی به دلیل شیوع بیماری کرونا ۲۰۰ نفر نیروی شرکتی با برگزاری آزمون در دانشگاه در این مدت جذب و بکارگیری شده است.

برخی سیاست‌گذاری‌های بخش صادرات و واردات قابل تغییر است

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بااشاره به قابل تغییر بودن برخی سیاست‌گذاری‌های بخش صادرات و واردات در حوزه کشاورزی گفت: این سیاست‌گذاری‌ها را می‌توان به نفع کشاورزان و افزایش تولیدات تغییر داد.

محمد رشیدی در نشست با نمایندگان و فعالان بخش کشاورزی کرمانشاه که در اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: کشاورزی در کشور و استان ما از اهمیت زیادی برخوردار است و به لحاظ همین اهمیت تصمیم به حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس گرفتم تا بتوانم با کمک دلسوزان آن حرکات های جدیدی را برای تقویت این بخش آغاز کنیم.

وی با اشاره به گسترده بودن حوزه کاری بخش کمیسیون کشاورزی، گفت: علاوه بر وزارتخانه مستقیم که جهاد کشاورزی است لازم است با وزارتخانه های دیگری مانند صنعت و معدن، بهداشت، راه و شهرسازی و نیرو نیز ارتباط لازم برقرار شود تا کارها به پیش برود.

رشیدی همچنین با اشاره به ظرفیت های بالای بخش کشاورزی استان کرمانشاه، گفت: سال هاست که خود را یکی از قطب های کشاورزی کشور می دانیم در حالی که وزارتخانه چنین نظری ندارد و استان ما به عنوان یک قطب مطرح نیست.

رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای کرمانشاه ابقا شد

مجمع انتخابات هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کرمانشاه «سالار احمدزاده» را با اکثریت آرا بار دیگر به عنوان رییس این هیات انتخاب کرد.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه به ریاست جوهری رییس فدراسیون و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع سالار احمدزاده با کسب ۱۶ رای از همین تعداد آراء ماخوذه برای مدت چهار سال بار دیگر سکان هدایت هیات ورزش های زورخانه ای استان کرمانشاه را برعهده گرفت.

احمدزاده تنها کاندید احراز ریاست هیات ورزش های زورخانه ای بود که موفق به جلب نظر همه اعضای مجمع شد.

پاوه در جدال با آتش

یکی دیگر از رویدادهای مهم استان در هفته گذشته آتش سوزی گسترده در منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل پاوه بود که پس از چندبار اطفاء و آتش سوزی در نهایت روز پنجشنبه ۱۲ تیر این آتش سوزی گسترده خاموش شد.

در جریان این حادثه که یک هفته به طول انجامید «مختارخندانی» از مؤسسین انجمن ژیوای شهرستان پاوه، «یاسین کریمی» عضو کمیته عملیاتی این انجمن و نیز «بلال امینی» از نیروهای مردمی جان خود را حین اطفاء آتش از دست دادند و سه نفر دیگر نیز به علت اصابت با مین مصدوم شدند.

جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه منشا آتش سوزی از عراق وارد کشور شده بود، گفت: عواملی چون مناسب بودن مرتع، خالی بودن از سکنه، نبود دام و به تبع عدم تعادل دام و مرتع ، مرز، آلودگی به مین و عدم تناسب امکانات محلی با وسعت و توپوگرافی آن از عوامل تشدید کننده آتش و سخت بودن کنترل آن بودند.

منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل باهدف حمایت از گونه با ارزش شوکا و ارزش‌های رویشگاهی با مساحت ۲۳ هزار و ۷۲۴ هکتار در پاییز هزار و ۳۷۴ به عنوان منطقه شکار و تیراندازی ممنوع و در سال ۱۳۷۸ حفاظت شده اعلام شد.

امام جمعه کرمانشاه: حرکت خُدام رضوی باعث تقویت روحیه مردم می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با مثبت دانستن حرکت خدام امام رضا (ع) گفت: این حرکت شما هم در کرمانشاه و سایر استان‌ها باعث تقویت روحیه مردم و نشاط جامعه می‌شود و در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است.

آیت الله « مصطفی علما» روز چهارشنبه در دیدار خُدام امام رضا (ع) برلزوم حفظ روحیه مردم با حضور خُدام تأکید کرد و افزود: عظمت امام هشتم (ع) هم عصمت امام دارد و هم دستگاه سلطانی و این منحصر به فرد است.

او گفت: وجود مبارک امام رضا (ع) مایه خیر و برکت هم برای استان خراسان و هم کل کشور است زیرا همه ساله میلیون ها دلباخته و شیفته را به سوی خود جلب می کند.

۸۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه، از کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه، دستگیری سه قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: پس از اطلاع پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اینکه اعضای یک باند قصد انتقال مقدار زیادی مواد به داخل شهر کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی مسیر تردد قاچاقچیان موادمخدر که از استان های شرقی عازم کرمانشاه بودند را شناسایی و در مسیر مناسب مستقر شدند و پس از مشاهده ۲ دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان آن ها را در عملیاتی ضربتی توقیف کردند.

دادستان اسلام‌آبادغرب از دستگیری سرشبکه اصلی جریان ضد اسلام خبر داد

دادستان اسلام‌آبادغرب بااشاره به دستگیری سرشبکه اصلی جریان ضد دین مقدس اسلام، از متلاشی شدن فرقه انحرافات دینی مذهبی در این شهرستان خبر داد.

سید «سجاد ملایری» اعلام کرد: باتلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از سرشبکه های اصلی ضد دین مقدس اسلام که اقدام به توهین به مقدسات و ائمه اطهار و فعالیت های تبلیغی علیه نظام می کرد، شناسایی و طی اقدامات اطلاعاتی دستگیر شد.

وی عنوان کرد: در عملیاتی دیگر شبکه انحرافات دینی، اخلاقی و فرهنگی که اقدام به ترویج مسائل فرقه ای و انحرافی می کرد مورد ضربت پاسداران گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت.

سد شرفشاه در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

سد «شرفشاه» در بخش مرزی سومار- نفت شهر از توابع شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه روز پنجشنبه (دوازدهم تیرماه) با دستور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

فرماندار گیلانغرب در حاشیه بهره برداری از سد شرفشاه افزود: این سد در شهرستان گیلانغرب با حجم بیش از ۱۰۱ میلیون مترمکعب بر روی رودخانه «کنگیر» واقع شده و شبکه پایاب آن در شهرستان قصرشیرین توسعه یافته است.

کوروش محمودیان گفت: تامین آب مورد نیاز زمین‌های کشاورزی دشت‌های سومار و نفت شهر به میزان سه هزار و ۵۵ هکتار، تامین آب موردنیاز شرب و صنعت در شهرهای سومار، نفت شهر و بازارچه مرزی به میزان ۱۱/۳ میلیون متر مکعب و تامین آب موردنیاز زیست محیطی منطقه به میزان ۱۰ میلیون مترمکعب از اهداف احداث سد شرفشاه است.

وی اظهارداشت: سد شرف شاه سومار از نوع خاکی با هسته رسی در حوزه استحفاظی شهرستان گیلانغرب قرار دارد که کار احداث آن از سال ۸۹ شروع شده و اکنون با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

روحانی: در دولت یازدهم و دوازدهم هر ۲ ماه یک سد مخزنی را افتتاح کردیم

رییس جمهوری گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم توانستیم هر دو ماه یک سد مخزنی ملی، هر ماه یک تصفیه خانه فاضلاب و هر ۵٠ روز هم یک تصفیه خانه آب شهری افتتاح کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آیین افتتاح بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو که در قالب پویش الف ب و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: امروز شاهد افتتاح طرح ها و پروژه هایی در ۲ استان فارس و کرمانشاه بودیم که هر ۲ استان از نظر اینکه در شرایط آبی خوبی قرار ندارند، بسیار حایز اهمیت است.

روحانی ضمن قدردانی از همه کارگران، مهندسان، مدیران در وزارت نیرو و بخش خصوصی اظهار داست: کار عظیم و بزرگی امروز انجام گرفته است به طوری که در آب شهری امروز شهرنشینان ۹۹.۹ درصد جمعیت از آب شرب بهداشتی پایدار استفاده می کنند و در جمعیت روستایی هم بیش از ۸۲ درصد از آب بهداشتی پایدار بهره مند می شوند، این افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطر نشان کرد: این که ما قادر هستیم به طور متوسط در دو دولت یازدهم و دوازدهم هر دو ماه یک سد مخزنی ملی را افتتاح کنیم، هر ماه بتوانیم یک تصفیه خانه افتتاح کنیم هر ۵۰ روز بتوانیم یک تصفیه خانه آب شهری را افتتاح کنیم خیلی برای ما اهمیت دارد.

شایعه رفتن استاندار کرمانشاه به خوزستان تکذیب شد

استاندار کرمانشاه شایعات مطرح شده در رابطه با انتصابش به عنوان استاندار خوزستان را تکذیب کرد و گفت که تا پایان دولت در کرمانشاه می‌ماند.

هوشنگ بازوند با اشاره به لزوم همراهی و همدلی برای تحقق مسیر پیشرفت استان اعلام کرد: برای توسعه، تعالی و پیشرفت کرمانشاه با تمام توان برنامه ها را پیگیری خواهیم کرد و شایعات مطرح شده در خصوص رفتن به خوزستان را تکذیب می کنم.

مقام ارشد استان شایعه های مطرح شده را خلاف واقع دانست و تأکید کرد: با تمام توان در خدمت مردم استان هستم و این شایعات سبب نخواهد شد که از تلاش برای حل مشکلات مردم و سربلندی این دیار دست بردارم.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه حسن روحانی کرمانشاه حسن روحانی هیات ورزش های زورخانه ای دانشگاه علوم پزشکی آسیب دیده از کرونا استاندار کرمانشاه کرونا در کرمانشاه دیده از کرونا استان کرمانشاه دریافت تسهیلات میلیارد تومان یک تصفیه خانه ارتباط تلفنی مشکلات مردم افتتاح کنیم بهره برداری برگزار شد کسب و کار آتش سوزی ماه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • بارش شدید باران در پاوه و جاری شدن سیلاب
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • بارش باران اخیر در پاوه از مرز ۱۰۰۰ میلی‌متر گذشت
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت