Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:36:04 GMT

انجمن سینمای جوان انزلی به درجه ممتاز ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۸۷۳۵

انجمن سینمای جوان انزلی به درجه ممتاز ارتقا یافت

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد رحمان زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس درجه بندی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (دفتر مرکزی انجمن سینمای جوان کشور) دفتر انجمن سینمای جوان بندرانزلی در تقسیم بندی جدید دفاتر کشور در لیست دفاتر ممتاز قرار گرفت.

وی با اشاره به ارتقای ۲۱ دفتر انجمن سینمای جوان کشور به رتبه ممتاز، افزود: دفاتر ایلام، اراک، آبادان، بیرجند، بروجرد، بندرعباس، خرم آباد، دزفول، رفسنجان، زنجان، زاهدان، شهرکرد، سنندج، سمنان، کرمان، کرمانشاه، لاهیجان، نجف آباد، نیشابور و بندرانزلی بر اساس نامه ارسال شده از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دلیل جغرافیای شهری و شرایط مکانی و امکانات موجود در دفتر به عنوان دفتر ممتاز کشوری انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: بر اساس تصمیمات جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این پس درجه بندی دفاتر با عناوین حمایتی، ممتاز و ویژه نامگذاری می‌شود.

رحمان زاده همچنین گفت: دفتر ممتاز مزایایی همچون حمایت‌های تجهیزاتی، حمایت‌های کیفی از مربیان و هنرجویان مستعد، حمایت و پشتیبانی آموزشی و موارد مشابه را شامل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی تاکید کرد: تلاش می‌شود با افزایش کیفیت استانداردهای آموزشی همچون استفاده از مربیان بهتر، توجه بیشتر به استعدادهای جوان، تأمین نیازهای اولیه و ملزومات آموزشی دفتر، دانش افزایی مربیان، افزایش پذیرش هنرجویان، حمایت مالی از تولید فیلم‌های برتر و خصوصاً فیلم اولی، این دفتر علاوه بر حفظ جایگاه ممتاز، آن را به جایگاه ویژه ارتقا یابد.

لازم به ذکر است؛ انجمن سینمای جوانان انزلی از سال ۷۶ رسماً شروع به فعالیت کرد و بسیاری از فیلمسازان برجسته را به سینمای مستند ایران معرفی نموده است.

کد خبر 4964957

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا فرهنگ و ارشاد اسلامی انجمن سینمای جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

آیت‌الله رئیسی پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعا ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان ایران و پاکستان بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

همچنین مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور