Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-09@02:23:42 GMT

ایران در برابر فشارهای آمریکا ایمن شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۸۷۹۱

یک رسانه آمریکایی با اشاره به شکست سیاست موسوم به «فشارحداکثری» نوشته : ایران در برابر فشارهای آمریکا ایمن شده است.ایران نشان داده که در برابر فشار آمریکا مقاوم است. با آنکه شمار زیادی از مردم عادی تحت فشار هستند، اقتصاد ایران آنچنانکه عده‌ای امیدوار بودند در حال سقوط آزاد نیست. ناطقان:  یک رسانه آمریکایی با اشاره به شکست سیاست موسوم به «فشارحداکثری» نوشته ایران در برابر فشارهای آمریکا ایمن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجله فارن‌پالیسی به درخواست «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از ایران برای آمدن پای میز مذاکره و گفت‌وگو بر سر «توافقی بزرگ» اشاره کرده و نوشته است: «با آنکه ممکن است ترامپ دنبال مذاکره با ایران برای تقویت شهرت خودخوانده‌اش به عنوان معامله‌گری قهار باشد سیاست فشارحداکثری او تقریباً شانس دیپلماسی میان ایران و آمریکا در ماه‌های پیش رو را از بین برده است.»

در ادامه این یادداشت آمده است: «ایران نشان داده که در برابر فشار آمریکا مقاوم است. با آنکه شمار زیادی از مردم عادی تحت فشار هستند، اقتصاد ایران آنچنانکه عده‌ای امیدوار بودند در حال سقوط آزاد نیست. بر عکس، در ایران نشانه‌هایی از بهبود اقتصادی ظاهر شده و تولید داخلی و اشتغال در این کشور رو به افزایش است.»

فارن‌پالیسی در بخش دیگری از این تحلیل می‌نویسد: «لفاظی‌ها و اقدامات خصمانه ترامپ، ایران را به توافق مشتاق‌تر نکرده بلکه آن دسته از مقام‌های ایرانی حامی مذاکره با ایالات متحده را تضعیف کرده است.»
منبع: مشرق برچسب ها: ایران ، امریکا ، تحریم ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران امریکا تحریم ناطقان برابر فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: جایی مذاکره مسئله را حل می‌کند جایی موشک (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • به فشارهای آمریکا درباره خط لوله گاز با ایران توجه نمی‌کنیم
  • تولید «تیرآهن بال‌پهن» در راستای ایمن‌سازی ساختمانهای کشور در برابر زلزله
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • رئیسی: جایی مذاکره مسئله را حل می‌کند جایی موشک (فیلم)
  • تهاجم زمینی به رفح یا توافق/ در میز آتش‌بس چه می‌گذرد؟
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا