Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواپیمایی کشوری مالزی (CAAM) به طور موقت مجوز پرواز خلبانان شاغل در خطوط هوایی این کشور که گواهینامه‌ی خلبانی پاکستانی در اختیار داشتند را به حالت تعلیق درآورد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بیزینس تایمز، سازمان هواپیمایی کشوری مالزی (CAAM) به طور موقت مجوز پرواز خلبانان شاغل در خطوط هوایی این کشور که گواهینامه‌ی خلبانی پاکستانی در اختیار داشتند را به حالت تعلیق درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق پس از آن رخ داد که دولت مالزی اعلام کرد بسیاری از خلبانان دارای مدارک مشکوک هستند.

سازمان هواپیمایی کشوری مالزی روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تصمیم پس از ارزیابی همه خلبانان خارجی در مالزی گرفته شده است. این سازمان تنظیم کننده مقررات به رویترز گفت که کمتر از 20 خلبان پاکستانی در این کشور وجود دارد.

انگلیس هم ورود پروازهای شرکت هواپیمایی پاکستان را لغو کرداتحادیه اروپا پرواز خطوط هوایی ملی پاکستان را ممنوع کرد

این در حالی است که خطوط هوایی ملی مالزی اعلام کرد که هیچ خلبان پاکستانی ندارد. مالیندو ایر نیز می‌گوید که هیچ خلبان خارجی ندارد و ایر آسیا هم اعلام کرد که هیچ خلبان پاکستانی ندارد.

سازمان هواپیمایی کشوری مالزی گفت این خلبانان پاکستانی در «اپراتورهای محلی» مانند مدارس پرواز، باشگاههای پرواز و سازمانهای آموزشی به کار گرفته شده اند.

هفته گذشته، دولت پاکستان پس از آنکه متوجه شد بسیاری از خلبانان این کشور مجوز پرواز خود را جعل کرده اند، تقریباً یک سوم خلبانان خود را زمین گیر کرد.

بر اساس این گزارش، پاکستان در مجموع 860 خلبان دارد که 107 نفر از آن‌ها برای شرکتهای هواپیمایی خارجی کار می‌کنند.

از زمان اعلام این خبر نگرانی‌های جهانی افزایش یافته است، به طوری که کشورها خلبانان پاکستان را زمینگیر کرده و به دنبال تأیید اعتبار آن‌ها هستند.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,81,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور پاکستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور پاکستان اخبار پاکستان مجوز پرواز خطوط هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی

سیدابراهیم رئیسی که بعد از ظهر امروز - سه‌شنبه - به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پرفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پرفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکترای افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی دکتر رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • (عکس) رئیسی دکتری گرفت
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی
  • رئیسی وارد لاهور شد
  • آیت‌الله رئیسی عازم لاهور، قلب فرهنگی پاکستان شد