Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هر جوان ایرانی باید به هویت ملی، دینی و سرزمینی خود افتخار کند و در هر نقطه جهان که پرچم را می‌بیند افتخار کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدرضا صالحی‌امیری در مراسم تجلیل از مدال‌آوران سی‌امین دوره یونیورسیاد 2019 ایتالیا اظهار داشت: اساسا ورزش چهار دستاورد بزرگ‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و وزارت کار و رفاه پیش قراول حرکت مردمی ورزش در متن اجتماعی جامعه هستند و باید از این سه دستگاه و در راس آن وزارت علوم که بعد از المپیک، بزرگترین رویداد ورزشی را دارد، تشکر کرد.

وی تاکید کرد: اولین ویژگی ورزش انسجام بخش همه انسان‌ها منهای رنگ و نژاد و مذهب است و تصویری بزرگ از ایران به نمایش می‌گذارد. ورزش قلوب را نزدیک و مرزبندی کاذب را بر می‌دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود:  غرورآفرینی و هویت بخشی دومین ویژگی ورزش است‌ هر جوان ایرانی باید به هویت ملی و دینی و سرزمینی خود افتخار کند و در هر نقطه جهان که پرچم را می‌بیند افتخار کند.

وی گفت: از ورزش به عنوان عنصری نشاط آفرین باید به عنوان ویژگی سوم یاد کرد.  ورزش باعث تربیت انسان‌های سالم و با نشاط می‌شود. ورزش انسان ساز است و این چهارمین ویژگی آن است. ورزشکاران در سیل، زلزله و کرونا کنار مردم هستند و بیش از هیئت ورزشی در کرونا به یاری مردم و طبقه فرودست شتافتند.

صالحی‌امیری تصریح کرد: باید بپذیریم در کنار زیست مادی و اقتصادی، زیست انسانی و اخلاقی لازم است. جامعه ورزش انسان‌های با اخلاق تربیت و همدلی و هم نوایی و هم دردی خصیصه ورزشکار است. ورزشکاران باید بدانند اگر در سکو رفتند باید از مرام قهرمانی به پهلوانی برسند. خوشبختانه تحول خوبی در این حوزه داشتیم‌.

اعلام تاریخ برگزاری مسابقات یونیورسیاد تابستانی دانشجویان در سال 2021



انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک ایران سید رضا صالحی امیری بیشتر بخوانید... علیزاده: امیدوارم دانشجویان ما همواره در جهان بدرخشند/ ورزشکاران ایران با اراده بزرگ در دنیا شگفتی آفریدند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک ایران سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم

رئیس سازمان صداوسیما در مورد آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی در حاشیه مراسم جشن بهترین های ورزش در سال ۱۴۰۲ در مورد آخرین وضعیت حق پخش و همچنین دلیل تصاویر بد در برخی از مسابقات فوتبال در برخی شهرستان ها صحبت هایی را مطرح کرد:

من این مژده را به طرفداران ورزش به خصوص فوتبال میدهم که همراه با وزارت ورزش در حال تدوین آیین نامه حق پخش هستیم.

پس از تصویب برنامه هفتم توسعه ما حداکثر شش ماه فرصت داریم که حق پخش را تعیین تکلیف کنیم.

از هموطنان عزیزمان برای ارائه کیفیت پایین تصاویر مسابقات فوتبال عذرخواهی میکنم.

بعضی از مراکز استان های صدا و سیما از قابلیت فیلمبرداری HD متاسفانه برخوردار نیستند.

ما برای اینکه به وضعیت مطلوب برسیم در حال تجهیز واحد های سیار HD هستیم که مسابقات با کیفیت مطلوب تقدیم هموطنانمان شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند