Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد علیرضا حسین بیگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد در بازدید از اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی میبد از فعالیت‌های اجرایی این مرکز تقدیر کرد و گفت: ورود افراد غیر بومی و مهاجر به دلیل اشتغال در صنایع و بهره‌گیری از امکانات میبد، پیامد‌هایی را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او این موضوع بر فرهنگ و آداب و رسوم مردم میبد تاثیر گذاشته و لازم است، آسیب‌ها و معضلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از افراد غیربومی به حداقل برسد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد اذعان کرد: قبول سرپرستی فرزند به صورت غیر قانونی در میبد به چشم می‌خورد که باید به صورت جدی با آن برخورد کرد، زیرا پرونده‌های غیر قانونی و پذیرش کودکان به عنوان فرزند خوانده می‌تواند تبعاتی به دنبال آورد که برای جامعه، خانواده و خود کودکان مشکل ساز است.

سید محسن فلاح رئیس اداره بهزیستی شهرستان میبد نیز در این بازدید گفت: افزایش آسیب‌های اجتماعی باعث تخریب خانواده‌ها می‌شود که اقدامات پیشگیرانه از سوی ارگان‌های ذیربط نظیر آموزش و پرورش بسیار کارساز و مهم است.

آموزش دانشنامه ازدواج، مشاوره‌های خانوادگی در خصوص دعوی زوجین و مشاوره به افراد خود معرف از جمله مواردی بود که رئیس اداره بهزیستی شهرستان میبد به عنوان فعالیت اورژانس اجتماعی میبد نام برد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس اجتماعی آسیب های اجتماعی مشاوره خانواده شهرستان میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی تازه از وضعیت تکان دهنده منطقه امامزاده ابراهیم در شهرستان شفتِ گیلان پس از آتش‌سوزی گسترده مورد توجه قرار گرفته است. هفته گذشته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی آتش سوزی گسترده‌ای در امامزاده ابراهیم شهرستان شفت استان گیلان اتفاق افتاد و همه چیز را خاکستر کرد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • کاهش نرخ باروری در ایران از چه وقت شروع شد؟
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • مشکلات طرح جوانی جمعیت از زبان یکی از مادران مشمول طرح