Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فولاد خوزستان شایعاتی که پیرامون عدم علاقه‌اش برای بازی برابر استقلال وجود داشت را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آیاندا پاتوسی در پیامی به برنامه شب‌های فوتبالی گفت: شرایط در آفریقای جنوبی خیلی سخت است چون کشور قرنطینه شده و بیشتر مشاغل کار نمی‌کنند. ما الان در سطح سوم مبارزه با کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله بعضی از مشاغل و فروشگاه‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند، اما در مورد پروازها شرایط همچنان مشکل است.

او با بیان اینکه برای پروازها باید اطلاعات ویژه‌ای را در دسترس داشته باشیم تا بتوانیم پرواز مناسب بگیریم، ابراز کرد: من و تیم فولاد همراه با رئیس باشگاه سخت تلاش می‌کنیم تا بتوانیم پرواز به ایران را هرچه سریع‌تر بگیریم. با مدیر برنامه‌ام مدام در تماس هستم و نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا هرچه سریع‌تر بلیت پرواز به ایران را تهیه کنیم.

هافبک آفریقایی فولاد اضافه کرد: این شرایط برای من خیلی سخت است چون دلم برای باشگاه، تیم، بازیکنان، حضور در رختکن ورزشگاه و ... تنگ شده است. من در دوران قرنطینه تمرینات انفرادی را در حیاط خانه خودم برنامه‌ریزی کردم و انجام دادم. کار سختی است، اما این اقدام را در این شرایط می‌توانم انجام بدهم.

پاتوسی یادآور شد: بیشتر اوقات را در کنار خانواده‌ام گذراندم. همیشه (برای بازی) در خارج از کشور بوده‌ام، اما الان خیلی وقت است که در کیپ تاون حضور دارم. در واقع زمان‌هایی که در کیپ تاون و آفریقای جنوبی بازی نمی‌کردم، هیچ‌وقت اینقدر طولانی مثل الان در کیپ تاون نمانده بودم.

او یادآور شد: در مورد شایعاتی که گفته شد من نمی‌خواستم مقابل استقلال بازی کنم، باید بگویم که این حرف واقعیت ندارد چون واقعا دلم می‌خواست که در آن بازی حضور داشته باشم. می‌خواستم همراه فولاد باشم و مقابل تیم و همبازیان سابقم بازی کنم. می‌توانست یک روز خوب و یک مسابقه جالب برای من باشد، اما بخاطر شرایط ناشی از بیماری کووید ۱۹ که الان در کشور من وجود دارد، نتوانستم برای حضور در ایران پرواز بگیرم و به آن بازی برسم.

هافبک فولاد خطاب به هواداران این تیم گفت: بخاطر حمایت‌هایی که از من داشتید، خیلی ممنون هستم. پیام‌های زیادی از شما در اینستاگرامم دریافت کردم. من هم بی‌صبرانه منتظرم که برگردم و در کنار تیم باشم. می‌دانم برای شما هم خیلی سخت است که در خانه بمانید و نتوانید بازی‌های فولاد را از نزدیک ببینید، اما سلامتی شما در اولویت قرار دارد، مراقب خودتان باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال آیاندا پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی استقلال ملاثانی باید روز جمعه از سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند که ابهامات زیادی درباره محل برگزاری این مسابقه با توجه به اتفاقات رخ داده در آخرین هفته لیگ دسته اول وجود داشت.

حالا اما جلسه‌ای فوق العاده با حضور مسئولان استانی در خوزستان برگزار شده که ریاست آن برعهده عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بوده و مدیران باشگاه های استقلال ملاثانی ، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان نیز در آن حضور داشته‌اند.

این جلسه پیش از ظهر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با دستور محراب رئیس شورای تامین استان و در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی های خانگی باقی مانده  در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد و به نتیجه هم ختم شده است.

براساس دستور این جلسه مقرر شده که تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا از سپاهان میزبانی کند. شرح این دستور به این شرح منتشر شده است:« در این جلسه مقرر گردید باتوجه به نظر سازمان لیگ و دستور رییس شورای تامین استان ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا انجام می شود.»

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان