Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش عمده‌ای از اراضی مورد نیاز ساخت مسکن ملی در استان‌های کشور تامین شده است. تاریخ انتشار: 10:12 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۴۰۰

خبرگزاری میزان - طبق اعلام  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی نبیان در خصوص تامین اراضی توسط سازمان ملی زمین و مسکن برای اجرای مسکن ملی در استان‌های سراسر کشور، گفت: در سطح کشور بر اساس تفاهم‌نامه‌هایی که با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مجموعه دستگاه‌های متولی ساخت مسکن از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منعقد شد، اراضی بخش عمده‌ای از مسکن ملی توسط سازمان ملی زمین و مسکن تامین شده و در اختیار دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی ساخت مسکن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: بر اساس برنامه زمانبندی شده و مورد توافق، پیش‌بینی می‌شود عملیات ساخت مسکن توسط نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی ساخت مسکن برای گروه‌های میان درآمدی و کم‌درآمدی با همکاری تعاونی‌های خوش‌سابقه در تمامی استان‌ها آغاز شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد طرح اقدام ملی در استان زنجان خبر داد و با اعلام اینکه زمین این واحد‌ها در استان توسط سازمان ملی زمین و مسکن تامین شده است، اعلام کرد: در استان قزوین نیز بیش از ۹۰۰۰ واحد مسکن ملی باید احداث شود که عملیات احداث ۱۲۰۰ واحد آن در هفته گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی در مهرگان آغاز شد.

نبیان ادامه داد: در استان قزوین به عنوان یکی از استان‌های مهم کشور، ۶۰ درصد اراضی مسکن ملی تامین شده است و در حال برنامه ریزی هستیم تا باقیمانده اراضی این استان نیز تامین و کار ساخت آن‌ها نیز آغاز شود.

 

بیشتر بخوانید: پیشرفت ۹۹ درصدی پروژه‌های مسکن مهر در استان تهران

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی ساخت مسکن تامین شده مسکن ملی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور

به گزارش قدس آنلاین، «ارسلان مالکی» با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می گیرد.

مالکی همچنین برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استانها نیز اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است