Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای پیشگیری از شیوع کرونا شهروندان باید هنگام استفاده از دستگاه‌های عابربانک از دستکش‌های یکبار مصرف استفاده کرده و بعد از اتمام کار حتما دست‌های خود را ضد عفونی کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، چنانچه به عابر بانک‌ها مراجعه کردید مسائل بهداشتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه‌های خودپرداز یا عابر بانک‌ها، دستگاه‌های پول شمار، دستگاه‌های نوبت دهی خودکار و رد و بدل شدن اسکناس و اسناد مالی می‌تواند عامل انتقال ویروس کرونا باشد.

از این رو معاونت بهداشتی دانشگاه توصیه کرده است نکات بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنید:

*پیش از مراجعه به بانک‌ها و یا استفاده از دستگاه‌های خودپرداز از تمیز بودن دست‌های خود مطمئن شوید.

*در صورت وجود صف، فاصله یک متری را با دیگران رعایت کنید.

*سعی کنید هنگام کار با این دستگاه‌ها از دستکش‌های یک بار مصرف یا در نهایت دستمال کاغذی استفاده کنید.

*در طول انجام عملیات بانکی هرگز دست خود را به بینی، چشم‌ها و دهان نزنید.

*پس از اتمام عملیات بانکی چنانچه از دستمال کاغذی یا دستکش یکبار مصرف استفاده کرده‌اید، آن را در محیط رها نکنید و در سطل زباله در دار بیندازید.

*هنگامی که از بانک خارج شدید و یا عملیات انتقال وجه شما به پایان رسید، دستان خود را با آب و صابون بشویید و یا از محلول‌های ضدعفونی کننده استفاده کنید.

*از پول نقد استفاده نکنید و عملیات پرداخت و انتقال وجه را به صورت اینترنتی انجام دهید.

لینک کوتاه: asriran.com/0035Sk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عابربانک دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها ۵ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در ۴ بازی از ۵ دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این ۵ هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این ۵ بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

کد خبر 6096189

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
  • بارش‌های دزفول سه برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی