Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ضمن اشاره به اجرای طرح ارزیابی هیئت‌های فوتبال گفت: فوتبال شهرستان‌های استان اصفهان مورد غفلت واقع شده است. - اخبار استانها -

حمیدرضا دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اردستان، اظهار داشت: هیئت فوتبال استان اصفهان دارای 24 هیئت فوتبال شهرستانی است که بر اساس تقسیمات جغرافیایی وزارت کشور تشکیل شده و سیاست ما فعال کردن هیئت فوتبال شهرستان‌هایی است که پتانسیل خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرحی در هیئت فوتبال استان اصفهان آماده شده تا عملکرد فوتبال در شهرستان‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد به نحوی که به صورت سالیانه فعالیتشان رصد می‌شود و ضعف‌هایی که احتمالا وجود دارد احصاء شده و روند فعالیتشان با کار کارشناسی مجددا فعال خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: شهرستان‌هایی همچون شهرستان اردستان که چند سالی  فعالیتشان رکود داشته با همکاری ادارات ورزش شهرستان اردستان فرد لایقی را انتخاب می‌کنیم و فعالیتشان را پیگیری و حمایت می‌کنیم تا از این پتانسل‌ها به خوبی استفاده کنند.

دادخواه ضمن اشاره به سیاست هیئت فوتبال استان اصفهان بیان کرد: مرتبا در تلاش هستیم تا بتوانیم هیئت‌های فوتبال شهرستان‌هایی را که بارقه‌ امید فوتبال استان اصفهان هستند فعال کنیم و هرچه آن‌ها قوی عمل کنند عملکرد هیئت فوتبال این استان نیز قوی‌ترخواهد بود.

وی تاکید کرد: در گذشته به فوتبال شهرستان‌ها توجهی نمی‌شد اما ما این موضوع را تغییر دادیم و در عمل ثابت کردیم و موضوع لیگ‌های استانی را که شهرستان‌ها حضور گسترده‌ای در آن دارند سازماندهی کردیم در حالی که قبلا به این شکل نبود و مسابقات در دو بخش شهرستان‌ها و استان برگزار می‌شد اما الان همه را به مرکز استان نزدیک کردیم.

کفاشیان: سنگ اندازی برای برگزاری انتخابات به ضرر فوتبال کشور است/ به فدراسیون می‌آیم تا میز را حفظ کنم!تیم فوتبال 90 ارومیه مغلوب آرمان‌گهر سیرجان شدتنها پیست دو و میدانی خوزستان به فوتبال واگذار شد/ دو و میدانی‌کاران در تاریکی شب تمرین می‌کنند

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: شهرستان اردستان پتانسل قوی در فوتسال دارد اما در گذشته این تمرکز به شیوه فعلی وجود نداشت به نحوی که امروزه در حال حاضر بر روی داوران و فوتسال سرمایه‌گذاری شده است و هدف این است هیئت فوتبال شهرستان‌ها را پُر تلاش داشته باشیم تا بال‌هایی برای فوتبال استان اصفهان باشند.

دادخواه افزود: مسابقاتی که در حال حاضر در استان اصفهان در حال برگزاری است فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است که در رده  نونهالان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود اما با توجه به موضوع کرونا متوقف شده بود و در حال  پیگیری هستیم  تا مسابقات استانی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون تماشاگر و هماهنگی با هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان برگزار کنیم.

وی ضمن اشاره به شرایط راه‌اندازی مجدد مسابفات فوتبال و فوتسال بیان کرد: با توجه به وضعیت شهرستان‌ها، تمامی نقاط از ابتلای به کرونا بررسی می‌شوند و با وضعیت موجود در استان اصفهان تصمیم گرفته می‌شود تا با گرفتن مجوز و با رعایت به جد  پروتکل‌های بهداشتی مسابقات را انجام دهیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ضمن اشاره به برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان اصفهان برای سال جاری و سال آینده تاکید کرد: تعدادی از مسابقات فوتبال و فوتسال از سال قبل باقی مانده که با برگزاری آن‌ها تصمیم داریم برای سال 1399-1400 برنامه‌ریزی مدونی انجام دهیم.

دادخواه تصریح کرد: اردستان زمین چمن بسیار عالی دارد که مسطح و با کار کارشناسی انجام شده و با وجود این وضعیت اقتصادی و کمبود آب زمین خوبی را آماده کرده‌اند که باید از رئیس ورزش و جوانان و هیئت فوتبال و همه افرادی که به نوعی کمک کرده‌اند، تقدیر کرد.

وی افزود:  نیاز شهرستان اردستان با توجه به پتانسلی که در فوتبال دارد این زمین چمن بود که هیئت فوتبال هم بتواند کمک کند تا فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی شهرستان اردستان بتواند سرآمد فوتبال استان اصفهان شود و هیئت فوتبال شهرستان اردستان و اداره ورزش و جوانان اردستان کلاس‌های داوری فوتسال کشوری را در سطح بسیار بالایی برگزار کردند.

انتهای پیام/802/ف

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... دبیر هیئت فوتبال اصفهان: مدارس فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی منعی برای فعالیت ندارند تیموری: رئیس هیئت فوتبال نقشی در برگزاری انتخابات ندارد/ امیدوارم با اساسنامه جدید انتخابات را برگزار کنیم نظارت بر فعالیت‌ مدارس فوتبال در استان اردبیل تشدید می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان هیئت فوتبال شهرستان فوتبال شهرستان فوتبال شهرستان ها شهرستان اردستان ضمن اشاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ذبیحی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شعار هفته سلامت به‌عنوان سلامت خانواده با مشارکت مردم نامیده شده و اهمیت این شعار این است که مردم در امر سلامت، مشارکت داشته باشند تا سلامت جامعه و یک شهرستان تأمین شود.

وی افزود: سطح سواد سلامت مردم در جامعه باید افزایش یابد و از منابع جدید و معتبر شبکه بهداشت استفاده کنند که اگر این امر مهم محقق شود، در پیشگیری از بیماری مؤثر خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: پرونده سلامت الکترونیک مهم است، شهروندان می‌توانند با مراجعه به شبکه بهداشت از خدمات رایگان این عنوان استفاده کنند و به سلامت خود اهمیت دهند.

ذبیحی بیان کرد: ۹ هزار سالمند در شهرستان اردستان وجود دارد و از این حیث به عنوان شهرهای پیر استان محسوب می‌شود، در سال گذشته سالمندان شهرستان بیش از ۳۶۰ هزار قرص کلیسم دریافت کردند.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود ۲۰ هزار نفر در شهرستان اردستان آزمایش قند خون انجام دادند و نزدیک به چهار هزار نفر در این شهرستان مبتلا به بیماری دیابت هستند که ضرورت دارد به این مهم توجه شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۳۳ هزار نفر بالای ۱۸ سال از نظر بیماری‌های فشارخون و قندخون بررسی شدند که از این مجموع ۳۰ هزار نفر از شهر اردستان بودند و ۹۱ درصد مردم بالای ۱۸ سال در این زمینه بررسی شدند.

ذبیحی اضافه کرد: در این بررسی‌ها، حدود ۱۸۲ نفر مشکوک به بیماری دیابت و ۹۹۶ نفر نیز مشکوک به بیماری فشارخون شناسایی شدند همچنین بیش از دوهزار نفر بیماری پیش‌دیابت دارند.

وی تصریح کرد: بیش از چهار هزار خانم میانسال در اردستان از نظر سرطان سینه غربالگری شدند و حدود یک‌هزار نفر از این‌ها حداقل یک مشکل در سینه داشتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان ادامه داد: بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفته که ۲۵۸ مورد اخطاریه دریافت کرده، ۶۱ مورد ارجاع به مراجع قضائی و در ۱۱ مورد نیز پلمب انجام شد.

ذبیحی یادآور شد: سال گذشته بیش از دوهزار کیلوگرم موادغذایی تاریخ گذشته در شهرستان جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه شدت بیماری سالک در شهرستان اردستان نسبت به گذشته کاهش یافته، گفت: عملیات مبارزه با مخزن بیماری سالک در مناطق آلوده انجام می‌شود، شهر زواره و مهاباد همراه با روستاهای اطراف آن‌ها کانون بیشتر بیماری سالک هستند که عملیات مبارزه در این مناطق نیز انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تاکید کرد: گزارشاتی به شبکه بهداشت شهرستان رسیده است که متأسفانه عده‌ای واکسن گریز هستند و خانواده‌ها را به عدم واکسیناسیون فرزندان ترغیب می‌کنند که این بسیار خطرناک بوده و موجب شیوع مجدد بیماری‌هایی می‌شود که صدها سال قبل کنترل شدند.

کد خبر 6089374

دیگر خبرها

  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب