Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@20:38:54 GMT

کاهش نرخ رسمی 19 ارز

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۷۴۲

بانک مرکزی امروز (شنبه) ‌نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که در مقایسه با روز پنجشنبه، نرخ ۱۹ ارز کاهش یافت، قیمت ۱۷ ارز افزایش و نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند. ناطقان: براساس این گزارش، هر دلار آمریکا بدون تغییر قیمت، مانند روزهای گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد، هر پوند انگلیس ۵۲ هزار و ۴۳۲ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۲۴۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۴۳۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۰۸ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۳۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۴۰ ریال، روپیه هند ۵۶۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۴۱۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۲۱ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۶۹ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۹۵۰ ریال قیمت خورد.

نرخ دلار نیوزیلند نیز ۲۷ هزار و ۴۴۵ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۴۶۸ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۲۱ ریال، روبل روسیه ۵۸۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۱۶۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۱۰۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۶۹ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۵۹ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۹۸۸ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و۶۸۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۹ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۴۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۹۶۶ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۷۹۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و۱۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰هزار و ۳۱۸ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷۸۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۹۲ریال قیمت گذاری شد.

افغانی افغانستان ۵۴۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۲۴۸ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۴ هزار و ۸۳۱ ریال، سامانی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۵ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱هزار و۹۶۶ریال ارزش‌گذاری شد.


منبع: ایرنا برچسب ها: نرخ ، ارز ، ناطقان ، کاهش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نرخ ارز ناطقان کاهش ۱۱ هزار ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت طلا که در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسیده بود، حالا به دنبال آرام شدن ترس از تنش‌ها در خاورمیانه تقریباً ثابت شده است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که سیاست نرخ بهره این کشور را مشخص کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۱۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۴۷ درصدی به ۲۳۳۱ دلار رسیده است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شده، اما بنظر می‌رسد با فروکش کردن ترس از گسترده شدن درگیری‌ها، تمایل به ریسک پذیری در بازارهای مالی افزایش یافته است.

این بدان معناست که تقاضا برای خرید طلا که معمولاً از آن به عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان مخاطرات ژئوپلیتیکی یاد می‌شود کاهش یافته است.
بازار همچنین در حال بررسی شرایط اقتصاد آمریکاست. اطلاعات تورم و بیانیه‌های فدرال رزرو این کشور نشان می‌دهد نرخ بهره احتمالاً در ماه ژوئن پایین نمی‌آید.
چندین تن از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده‌اند که هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره وجود ندارد. بدین ترتیب تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سود کاهش می‌یابد. تاجران حالا انتظار دارند اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر اتفاق بیفتد.
بازار همچنین منتظر اطلاعات تولید ناخالص داخلی آمریکا و شاخص هزینه‌کرد مصرف شخصی در این کشور است که قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سلامت اقتصاد آمریکا و زمان کاهش نرخ بهره ارائه دهد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۶ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۵۷ سنت رسید و پلاتین با یک افزایش ۰.۳۲ درصدی ۹۱۵ دلار و ۵۲ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات