Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در همایش شهرداران و دهیاران استان که در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به اقدامات و تجارب شهرداری سمنان در بازآفرینی و مرمت بیش از 15 خانه تاریخی و 6 باغ راه در سطح شهر و همچنین آرام راه امام خمینی (ره) ،اظهار کرد شهرداری ها می توانند مهمترین محور بازآفرینی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان، سید محمد ناظم رضوی گفت : بایدحیطه کاری شهرداری‌ها در حوزه بازآفرینی افزایش یافته و با رهیافت های اصولی برای توسعه بافت شهرها اقدام شود.


وی با تاکید بر برگزاری منظم جلسات ستاد بازآفرینی شهرستان سمنان  اظهار داشت :  با بازآفرینی بافت فرسوده و ناکارمد، می توان یک تصمیم درست برای آیندگان اتخاذ کرد .


ناظم رضوی اذعان داشت : راه اندازی خانه سفال، عرضه صنایع دستی  و ساخت موزه آب و موزه سلامت با مشارکت دیگر دستگاه های اجرایی در دستور کار شهرداری سمنان قرار گرفته است.


شهردار سمنان درخواست نمود همکاری دستگاه های اجرایی با شهرداری سمنان برای تسهیل در انجام برنامه های عمرانی، بازآفرینی  و زیرساختی مورد توجه  همه جانبه قرار گیرد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری سمنان بازآفرینی بافت تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است

موسوی  در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه  ضمن بیان اینکه آینده جامعه در مدارس است، گفت: هرچه میزان پرسش‌گری و مطالبه‌گری و سلامت دانش آموزان بیشتر باشد آینده بهتری برای فردای این سرزمین رقم می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم در دوازده عنوان مهم چیده شده است، افزود: بیشتر برنامه‌ها بر مدرسه محوری با همکاری مدیران و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۷۰ معلم تقدیر معنوی می‌شوند، ابراز داشت: حضور در ۲۰۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و ۴۴ مهد کودک مجموعاً ۲۵۰ واحد آموزشی از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم است.

موسوی ضمن بیان اینکه ۱۰ تیم به مدت ۱۹ روز در مدارس برای تقدیر معلمان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: زنگ سپاس معلم فردا در همه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با همت سپاه و بسیج فرهنگیان ۲۵۰ معلم جهادی به عنوان نمونه تقدیر خواهند شد، افزود: ۴۵۰ معلم نیز به صورت ویژه در سالن البرز شرقی تقدیر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان