Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:13:33 GMT

امکان برگزاری جام حذفی تنیس نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۱۴۵۲

امکان برگزاری جام حذفی تنیس نیست

فدراسیون تنیس فعلا تصمیم ندارد ادامه مسابقات جام حذفی را برگزار کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات  جام حذفی تنیس اسفند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا ، در مرحله یک هشتم نهایی نیمه کاره ماند.قرار بود با صدور مجوز برگزاری مسابقات ،  ادامه این رقابت‌ها از سر گرفته شود اما اکنون فدراسیون اعلام کرده است با توجه به شرایط فعلی امکان برگزاری رقابت های جام حذفی تنیس وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرزین ضیاء آذری سرپرست دبیری فدراسیون در این مورد اعلام کرد: پیرو مذاکرات انجام شده با فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص ادامه برگزاری این رویداد، پیشنهاد شد جام حذفی با حفظ پروتکل های بهداشتی در منطقه زرد برگزار شود. با توجه به اینکه باید در هر مسابقه از بازیکنان تست کرونا گرفته شود ، انجام این تست بر تیم های حاضر بسیار هزینه بر خواهد بود.

او ادامه داد: همچنین در صورت برگزاری، هر یک از بازیکنان باید در یک اتاق مجزا اقامت داشته باشند که این مورد نیز برای تیم ها به صرفه نیست. بنابراین با توجه به اینکه سلامت ورزشکاران در الویت قرار دارد تصمیم بر آن شد رقابت های جام حذفی فعلا برگزار نشود. ما امیدواریم با بهبود شرایط کنونی و در اولین فرصت ادامه این مسابقات را در تهران برگزار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام حذفی تنیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!