Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- موضوع کودکان زباله گرد افغانستانی در یکی از مناطق شهر تهران شنبه و سه شنبه حوالی ساعت ۱۳:۳۰ و یکشنبه و چهارشنبه ۳۰ دقیقه بامداد بررسی می‌شود. تاریخ انتشار: 11:18 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۴۱۸

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی برنامه‌، شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی با موضوع آسیب‌های اجتماعی و محوریت کودکان کار و خیابان در هفته پیش رو نیز داستان زندگی کودکان افغانستانی را تحلیل و روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی احمدی در این باره گفت: بحث جمع آوری زباله در شهر تهران و اقتصادی که در این بیزینس فعال شهری جا به جا می‌شود به هیچ وجه موضوع شکلات تلخ نیست. در حقیقت پرداختن به موضوع کودکان کار ناخواسته ما را به مسیری میبرد که روند شکل گیری مشاغل کودکان کار در خیابان از زباله گردی تا فال فروشی، گل فروشی، شیشه پاک کنی و ... در برنامه نگاه محوری به خود می‌گیرد. پر واضح است که زندگی مشقت بار کودکان کار که هر کدام با داستانی به این راه افتاده اند میتواند آسیب‌هایی را با خود به همراه داشته باشد و قطع به یقین نتیجه حاصل از آن تصویری است که امروز بسیاری از هم وطنان ما را در شهر‌های مختلف به خصوص کلان شهر‌ها آزار داده و گاهی به فکر فرو می‌برد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

تهیه کننده شکلات تلخ ادامه داد: این برنامه تلویزیونی کنداکتوری منعطف، جست و جو گر و سوژه محور دارد و قطعا هر اتفاقی که در جامعه با قد و قواره‌ی آسیب تعریف می‌شود میتواند سر فصل برنامه‌ی ما باشد لذا در داستان کودکان کار و خیابان با نگاهی عمیق به شاخ و برگ‌های احتمالی این علت اجتماعی سرک می‌کشیم و گاهی به اتفاقاتی همچون طلاق، اعتیاد، مهاجرت و دیگر فاکتور‌های موثر در از هم گسیختگی خانواده می‌رسیم که می‌تواند در ادامه‌ی نخ تسبیح محتوایی برنامه باشد.

برنامه تلویزیونی شکلات تلخ در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تهیه و تولید می‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شکلات تلخ اخبار تلویزیون کودکان کار شکلات تلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد مربوط به خیابان ولیعصر(عج) تهران در سال ۱۳۳۴ است. 

از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آنها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از خیابان ولیعصر (عج) تهران در سال ۱۳۳۴ است. خیابان ولیعصر تهران یکی از شاه‌راه‌های ارتباطی در مسیر شمال به جنوب و برعکس در شهر تهران است. تا پیش از انقلاب اسلامی ایران خیابان ولیعصر را با نام خیابان پهلوی می‌شناختند. خیابان ولیعصر به‌واسطه درختان چنارش نیز شهرت زیادی دارد؛ گرچه که در گذشته تعداد این درختان بسیار بیشتر از امروز بود.

منبع: خبرآنلاین

tags # عکس تاریخی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چگونه واگن اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • خودنمایی لوکس‌ترین خودروی خیابان‌های تهران؛ شاهکار ۱۰ میلیاردی! | فیلم
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • کاهش کودکان کار در پایتخت