Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئولان فدراسیون تنیس روی میز با مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص برگزاری لیگ دیدار خواهند کرد. تاریخ انتشار: 11:25 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۴۳۴

خبرگزاری میزان - در شرایطی که پیش از این مسئولان فدراسیون تنیس روی میز زمان برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز را در تاریخ ۱۷ تا ۲۰ تیر تعیین کرده بودند اما اکنون با توجه به اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا قرار شده امروز (شنبه) مسئولان فدراسیون تنیس روی میز به همراه مسئولان فدراسیون پزشکی از آکادمی امیر احتشام‌زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران بازدید کنند تا در صورتی که شرایط از همه لحاظ مساعد باشد مجوزهای لازم را برای این رقابت‌ها صادر کنند.

در مرحله پلی‌آف لیگ برتر آقایان تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شهرداری کرج به مصاف هم می‌روند و پس از آن دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و رعد پدافند هوایی برگزارکننده دومین دیدار این مرحله خواهد بود. تیم‌های پیروزی این مرحله روز‌های نوزدهم و بیستم تیر برگزارکننده دیدار فینال لیگ برتر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: گزارش فدراسیون جهانی تنیس روی میز از درخشش برادران عالمیان در مسابقات بین‌المللی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز تنیس روی میز لیگ تنیس روی میز مسئولان فدراسیون تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود امروز ادامه یافت که تیم ملی ایران با قبول شکست ۲ بر یک برابر عربستان، باید برای کسب مقام سومی به میدان برود.

تیم پسران کشورمان در بازی اول انفرادی توسط امیرکسری رنجبر به پیروزی رسید اما در بازی دوم آراد زینلی نتوانست به برتری دست یابد، در ادامه تکلیف تیم برنده به دیدار دونفره کشیده شد که عربستان در نهایت ۲ بر یک برنده شد تا شاگردان امیرحسین اسفندیاری شانس حضور در فینال را از دست بدهند.
امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند. سرپرستی این تیم نیز بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است. رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.

گفتنی است در همین مسابقات، تیم دختران کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

کد خبر 6089353

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال