Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@19:24:50 GMT

روحانی: کارمندانی که ماسک نزنند، غیبت می‌خورند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۱۶۹۲

روحانی: کارمندانی که ماسک نزنند، غیبت می‌خورند

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: بسیاری از مسائل درسایه کرونا در هم تنیده است. در داستان پدیده کرونا داستانی نظیر آن را در طول قرن گذشته نداشتیم. در دنیا یک پدیده به این اندازه پیچیدگی داشته باشد نداشتیم و امروز جوامع مختلف در سایه این پدیده خطرناکی که به وجود آمده با مسائل بسیار متعددی روبرو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مثلاً رشد اقتصادی دنیا به طور متوسط در سال ۲۰۱۹، ۲.۹ دهم بوده است. در در سال ۲۰۲۰ با این ویروس که رو به رو شدیم رشد اقتصادی جهانی به منفی سه درصد رسیده است و این نشان می‌دهد که این ویروس تحولات بزرگی را به صورت منفی در اقتصاد دنیا به جا گذاشته است.

رئیس‌جمهور گفت: وزارت بهداشت در مبارزه با کرونا کار بسیار بزگی انجام دادند و و ما در برابر پزشکان و سیستم درمان تواضع می‌کنیم و شکر‌گزار هستیم.

روحانی با بیان این مطلب که ما از روی اول با مردم قرار گذاشتیم زندگی مردم باید توأم با پروتکل بهداشتی در چرخش باشد و تمام مراکز تولیدی باید به تولید خود ادامه دهند، تصریح کرد: تمام فروشگاه‌ها و واحد‌های تولیدی به طریقی فعال بودند، مدتی بقیه را تعطیل کردیم مغازه‌ها و پاساژ‌ها را تعطیل کردیم حتی سفر مردم نیز کنترل شد و سفر نیز برای مدتی تعطیل شد. در مرحله بعد با مردم قرار گذاشتیم و گفتیم گشایش آغاز می‌شود به شرطی که همه مردم کمک و یاری کنند در زمینه مراعات پروتکل‌های بهداشتی، و گفتیم هرچه گشایش اضافه شود باید دقت در اجرای پروتکل بهداشتی هم به همان نسبت بیشتر شود در غیر این صورت شدنی نبود ما دچار مشکل می‌شدیم و این مشکل هم در قدم اول برای خود مردم است.

وی اضافه کرد: صدا و سیما بیشتر باید در این زمینه تلاش کنند و کسی نباید ابتلا به این بیماری پنهان کند. طرف نباید به آزمایشگاه بگوید که اگر تست من مثبت شد خواهش می‌کنم به کسی اطلاع نده و خودم میگویم.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد ویدیو دانلود الفيلم الأصلي

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرونا رئیس جمهور روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم

مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران با بیان اینکه پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به جهانیان مخابره می‌کنیم، گفت: فرهنگ جهاد و مقاومت مردم یمن را به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی می‌کنیم، هنوز برخی از ناشران یمن فعالیت خود را حفظ کرده‌اند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسامه هزاع، مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران گفت: انتخاب یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران اتفاق خوبی است، هر چند که وضعیت نشر و کتاب در یمن به دلیل جنگ به‌سامان نیست و برخی از ناشران مجبور شدند که کار نشر را تعطیل کنند. جنگ و درگیری موجب شد تا کتاب و نشر بسیار به عقب برگردد.

وی ادامه داد: با وجود شرایط سخت حاکم بر یمن، همچنان برخی از ناشران فعال مانده‌اند و ما در نمایشگاه کتاب در تهران می‌توانیم پیام مقاومت مردم مظلوم یمن را به جهانیان مخابره کنیم. تلاش می‌کنیم تا فرهنگ مجاهدت و مقاومت مردم یمن به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی شود.

هزاع که مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران است، عنوان کرد: دغدغه‌های فرهنگی یمن در نمایشگاه کتاب به خوبی قابل طرح و پیگیری است و دو کشور ایران و یمن نقاط مشترک زیادی دارند، کتاب‌های اسلامی و دینی و حتی آثاری که به دوران پیش از اسلام و پس از اسلام مربوط است میان دو کشور ارتباطات قابل توجهی را نشان می‌دهد.

وی در مورد «وعده صادق» و واکنش مردم یمن به آن گفت: در آخرین عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی اقدام کرد و این نه تنها موجب واکنش خوب مردم یمن شد، بلکه در کل منطقه تحسین برانگیز بود. موشک‌هایی که از مسجد القصی گذشت موجب شد تا مردم یمن تظاهرات حمایتی از این حملات داشته باشند و خوشحالی خود را بروز دادند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم