Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رؤسای سابق باشگاه بارسلونا به کاندیداهای دوره بعدی انتخابات ریاست این باشگاه در مورد استفاده از لیونل مسی در کمپین تبلیغاتی‌شان هشدار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساندرو روسل رئیس سابق باشگاه بارسلونا در گفت‌و‌گو با ESPN به نامزدهای انتخابات ریاست این باشگاه درباره استفاده از لیونل مسی به‌عنوان ابزار تبلیغاتی هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی بروز یکسری اختلافات میان اعضای کادر فنی بارسلونا و بازیکنان تیم از جمله لیونل مسی و ثبت نتایج ضعیف که منجر به کاهش شانس قهرمانی آبی‌و‌اناری‌ها در لالیگا شده، شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی ستاره آرژانتینی از بارسا شنیده می‌شود. طبق گزارش ESPN مسی مدیران باشگاه را مسئول رخ دادن اتفاقات ناگوار چند ماه اخیر از جمله اخراج ارنستو والورده در ماه ژانویه و به تبع آن پایین آمدن کیفیت تیم می‌داند و به همین دلیل از دست آنها خشمگین است.

این موضوع پتانسیل تبدیل شدن به یک فرصت برای کاندیداهای انتخابات ریاست باشگاه را دارد و انتظار می‌رود که آنها با دادن وعده تلاش برای حفظ مسی در نوکمپ و برخورداری از حمایت وی در پی بالا بردن شانس پیروزی خود در انتخابات کنند. دوره ریاست خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس فعلی بارسلونا سال آینده به پایان می‌رسد و طبق اساسنامه باشگاه او دوباره نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند.

روسل در این باره گفت: مسی اجازه نمی‌دهد که از او در راستای چنین اهدافی استفاده شود. مسی خیلی باهوش‌تر از این‌هاست که اجازه دهد از او به‌عنوان یک طعمه در کمپین‌های انتخاباتی استفاده شود.

مسی به دنبال ترک بارسلونا در سال 2021

 

روسل درباره عواقب جدایی احتمالی مسی 33 ساله از بارسلونا هم گفت: بدون مسی کار برای بارسلونا بسیار پیچیده می‌شود. این تیم باید تمام طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با سیستم بازی‌‌اش و همین‌طور اجرای امور داخلی باشگاه و حتی بازاریابی‌اش را تغییر دهد. اگر مسی برود که من امیدوار این اتفاق نیفتد و او چندین سال دیگر در بارسلونا بماند، دیگر نمی‌توان مانند او پیدا کرد، چون عملاً چنین بازیکن وجود ندارد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال بارسلونا لیونل مسی بیشتر بخوانید... زیدان: راموس بازیکنی تکرارنشدنی است/ امیدواریم مسی از بارسلونا جدا نشود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس