Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر گفت: از تمامی کارفرمایان تقاضا می‌شود که حقوق کارکنان و کارگران را به‌موقع پرداخت کنند که در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا بتوانند زندگی و معیشت خود را با حداقل‌های مالی موجود مدیریت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تبریک میلاد امام رضا(ع) و با تأکید بر استفاده از فرصت دهه کرامت برای بهره‌برداری از آموزه‌های آن امام همام اظهار کرد: مکتب ائمه اطهار(ع) دارای آموزه‌های فراوانی برای نجات انسان در غوطه‌ور شدن در گناهان و معصیت است که باید از آموزه‌های امامان معصوم(ع) بهره جست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دوران زندگی پر فراز و نشیب امام رضا(ع) را سرفصلی برای ایجاد تحول در سیر حیات و پویایی مکتب ولایت است، تأکید کرد: الگوپذیری از امام رضا (ع)، در تمامی مراحل زندگی در راستای ولایتمداری و رسیدن به سعادت و کمال امری مهم و ضروری است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: امام رضا(ع) را مظهر کمال ایمان و تجلی الطاف بی‌پایان الهی است. امام رضا(ع) جهان اسلام در شرایط سخت و پیچیده آن روز را نجات داد و از مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام پاسداری کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد:  بارگاه نورانی امام رضا(ع) قلب آسمانی و تپنده ایران اسلامی است. از خادمان بارگاه امام رضا(ع) که در استان بوشهر حضور دارند و همه برگزارکنندگان جشن زیر سایه خورشید در استان قدردانی می‌شود.

وی، با اشاره به وضعیت قرمز و خطرناک استان بوشهر در بیماری کرونا، عنوان کرد: در این راستا می‌طلبد که مسئولان در عرصه مدیریتِ مهار و کنترل ویروس کرونا دقت و مجاهدت بیشتری و مردم نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را دقیقاً عملی و به دیگران نیز توصیه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، ضمن اشاره به اینکه بی‌تردید در صورت عدم مدیریت و مراعات، شاهد شیوع گسترده بیماری و فوت مردم عزیز خواهیم بود، خاطرنشان کرد: صمیمانه از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان تشکر و قدردانی می‌شود و از گروه‌های جهادی و مردمی تقاضا می‌شود با تهیه ماسک‌های مناسب به مردم یاری رسانند.

امام جمعه بوشهر، با تأکید بر پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان و کارگران افزود: از تمامی کارفرمایان تقاضا می‌شود که حقوق کارکنان و کارگران را به‌موقع پرداخت کنند که در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا بتوانند زندگی و معیشت خود را با حداقل‌های مالی موجود مدیریت کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، اشتغال جوانان و حل مشکل اقتصادی و معیشت مردم باید الویت اصلی باشد، بیان کرد: تسریع در احداث راه آهن و تأمین آب شرب استان و مهار بیماری کرونا از مهم‌ترین مسائل روز استان است که امیدوارم مسئولان برای حل آن در تأمین اعتبارات لازم و مدیریت جهادی آن موفق باشند.

وی، با تبریک ۱۴ تیر ماه‌روز قلم و بزرگداشت اصحاب نویسندگی به تلاشگران فرهنگ و ادب، یاد و خاطره شهدای این حوزه به‌ویژه شهید آوینی و امام شهدا را گرامی داشت.

 

انتهای پیام//

منبع: دانا

کلیدواژه: بیماری کرونا استان بوشهر امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: مدیران دستگاه‌ها در حفظ حقوق بیت‌المال به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی فرجی‌برحق در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه استان زنجان، اظهار کرد: فلسفه جلسات این شورا بر مبنای بررسی عملکرد بیرونی دستگاه‌ها است. به نظر می‌رسد برخی مشکلات در خود دستگاه‌های ‌حوزه حفظ حقوق بیت‌المال وجود دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه  در بازدید از چند مجموعه مشاهده شد در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال و اموال دولتی تضییع شده است، بنابراین مدیران بایستی در حفظ اموال دولتی به وظیفه قانونی خود عمل کنند، گفت: بی‌توجهی در حفظ اموال دولتی مورد پذیرش نیست. مدیرانی که در این حوزه به وظیفه قانونی خود عمل نکنند باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری زنجان، رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان زنجان بیان کرد: شورای حفظ حقوق بیت‌المال در سال ۱۴۰۳ جلسات و اقدامات خود را با ارائه برنامه‌های منسجم همراه با راهکار و اقدامات پیشگیرانه در امور اراضی ملی  و رفع تصرف آنها تنظیم کند.

فرجی‌برحق با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مردم استان در بخش کشاورزی فعالیت دارند، تاکید کرد: در بخش مدیریت آب‌های زیرزمینی بویژه چاه‌های کشاورزی صرفا اقدامات سلبی موثر نیست، بلکه انجام اقدامات و کارهای کارشناسی در این حوزه می‌تواند ضمن حفظ آب‌های زیرزمینی مشکل تأمین آب کشاورزان را برطرف خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری زنجان تصریح کرد: یکی از اقدامات موثر در حفظ و مدیریت آب‌های زیرزمینی و چاه‌های کشاورزی نصب کنتور است، بنابر این  می‌شود با پرداخت تسهیلات بانکی کم‌بهره برای خرید کنتور آب چاه‌ها توسط کشاورزان در این بخش هم موفق عمل کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن