Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور سیاسی رئیس جمهوری روسیه در پایان نشست نمایندگان کشورهای گروه "نرماندی" (آلمان، روسیه، اوکراین و فرانسه) در برلین گفت: مذاکرات را نمی‌توان موفقیت آمیز خواند و درباره جزییات سند نهایی توافق حاصل نشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "دمیتری کوزاک" نائب رئیس دفتر ریاست جمهوری روسیه در پایان نشست مشاورین سیاسی روسای جمهوری کشورهای عضو گروه چهارجانبه "نرماندی" (آلمان، روسیه، اوکراین و فرانسه) در برلین در جمع خبرنگاران اعلام کرد که مباحثات مفصلی بین طرفین انجام گرفت، ولی نمی توان گفت موفقیتی در جریان این مذاکرات حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده روسیه در مذاکرات برلین  گفت: «امروز، بحث جامع و دشواری پیزامون جنبه‌های مختلف حل و فصل مناقشه داخلی در اوکراین، مطابق با توافق نامه مینسک صورت گرفت. زمان زیادی برای روشن شدن مواضع طرف اوکراینی درباره مجموعه اقدامات و سایر توافقات مینسک لازم بود. من نمی توانم مذاکرات را موفقیت آمیز ارزیابی کنم.»

در عین حال، کوزاک تأکید کرد که اخیراً تفسیرهای مختلفی از کی‌یف، از جمله از سوی مقامات رسمی، درباره توافقات، چگونگی تفسیر آنها و تعهدات دولت اوکراین شنیده شده است.

وی با یادآوری اینکه از سه ماه رایزنی در گروه تماس نتیجه‌ای حاصل نشد و نمی توان گفت که مواضع طرفین به یکدیگر نزدیکتر شده است و مسئله مهم آن است که باید مجموعه‌ای از اقدامات مضاعف برای متوقف کردن درگیری‌های مسلحانه در منطقه دونباس انجام شود.

این مقام روس افزود، طرفین شرکت کننده در مذاکرات برلین نتوانستند روی جزییات سند نهایی به توافق دست یابند و قرار شده تا طی مذاکرات تلفنی مباحثات در این زمینه ادامه یابد.

نائب رئیس دفتر ریاست جمهوری روسیه برای شرکت در نشست مشاورین سیاسی رهبران کشورهای عضو گروه نرماندی، دیروز جمعه، به برلین سفر کرده بود.

واکنش روسیه به ارسال تجهیزات نظامی از آمریکا به اوکراینقصد آمریکا برای فروش انواع تسلیحات نظامی به ارتش اوکراینناوگان دریای سیاه روسیه، هر تهدیدی از جانب اوکراین را خنثی می‌کند

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور روسیه کشور اوکراین بیشتر بخوانید... رایزنی‌ وزرای خارجه چهار کشور "گروه نرماندی" درباره مناقشه دونباس گزارش| نتیجه نشست سران «گروه نرماندی» در پاریس و توافقات صورت گرفته مذاکرات تلفنی پوتین-زلنسکی در آستانه نشست سران "گروه نرماندی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور روسیه کشور اوکراین اخبار روسیه اوکراین گروه نرماندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از خبرگزاری «سما»، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، حملاتی را به مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که به شهادت ۲۶ نفر منجر شد و ۵۱ زخمی نیز بر جای گذاشت.   این وزارتخانه اعلام کرد: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافته است.   وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر اعلام کرد.   این وزارتخانه در ادامه اعلام کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده است و به دلیل تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها، نهاد‌های امدادرسان قادر به انتقال آنها نیستند.   بر اساس این گزارش پس از گذشت ۲۱۰ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.   رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.   رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۱۰ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • حماس : پایان هر توافقی باید تضمین‌ کننده آتش‌ بس دائمی باشد
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • حماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشد
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • پهپاد جدید ایران؛ «هیرو» یا «لانست»؟