Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون وکلای شهر نجف اشرف اعلام کرده است که مسئله توهین روزنامه سعودی به آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق را به طور بین المللی پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومه، کانون وکلای شهر نجف اشرف اعلام کرده است که مسئله توهین روزنامه سعودی به آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق را به طور بین المللی پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه سعودی الشرق الاوسط لندن با انتشار کاریکاتوری موهن به مقام مرجعیت شیعیان عراق توهین کرد. این روزنامه روز گذشته جمعه با انتشار کاریکاتوری توهین آمیز در مورد آیت‌الله العظمی سیستانی، ایشان را متهم به نقض حاکمیت عراق کرده است.

 

اشرف علی الشیبانی رئیس کانون وکلای نجف اشرف در بیانیه ای اعلام کرده است که با تمام قدرت در مقابل این اقدام برخورد خواهیم کرد.وی گفت: شکست داعش در عراق با فتوای آیت الله سیستانی سعودی ها را عصبانی کرده است.

 

«هادی العامری» رئیس ائتلاف پارلمانی الفتح بی احترامی این روزنامه سعودی به مرجع عالی شیعیان عراق را محکوم کرد.

 

«احمد الاسدی» یکی از نمایندگان پارلمان عراق نیز این اقدام روزنامه سعودی را بیانگر آن دانست که اقدام علیه مراجع همچنان موضع حاکم بر تفکر عربستان سعودی است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیستانی الشرق الاوسط آیت الله سیستانی آیت الله سیستانی روزنامه سعودی شیعیان عراق کانون وکلای نجف اشرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو

مقاومت اسلامی عراق در ادامه عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در واکنش به جنایات جنگی اسرائیل در غزه، بامداد جمعه خبر داد به سه نقطه در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است.

به نقل از ایسنا جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی وارد دویست‌ودهمین روز خود شده که در پی آن حدود ۳۵ هزار نفر از مردم این باریکه شهید شده‌اند که اغلب آن‌ها کودکان و زنان هستند.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه نخست خود اعلام کرد با موشک کروز به هدفی مهم در بئرالسبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرده است.

مقاومت عراق در بیانیه دوم خود اعلام کرد با موشک‌های کروز به ۲ هدف مهم در تل‌آویو حمله کرده است؛ حمله‌ای که المیادین آن را اولین حمله به پایتخت رژیم صهیونیستی از خاک عراق توصیف کرده است.

صابرین‌نیوز به نقل از منابع آگاه نوشت مقاومت عراق مرکز جاسوسی «گلیوت» متعلق به موساد در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق در بیانیه سوم‌خود نیز از حمله با «سلاح مناسب» به یک هدف مهم در بحرالمیت خبر داد.

مقاومت عراق همچنین ویدئویی از شلیک موشک‌های کروز به سمت بئرالسبع و تل‌آویو را منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو